Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 834966

Uloga boja u brandiranju proizvoda


Sršen, Josipa
Uloga boja u brandiranju proizvoda, 2016., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 834966 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga boja u brandiranju proizvoda
(The role of color in products branding)

Autori
Sršen, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2016

Stranica
85

Mentor
Mandić, Lidija

Ključne riječi
brand; marketing; boje; percepcija
(brand; marketing; colors; perception)

Sažetak
Boja je jedan od najvažnijih elemenata marketinške komunikacije. Proizvođači nastoje svoju ambalažu obojiti tako da se razlikuje od drugih proizvoda i da na neki način hipnotizira prosječnog kupca. Prilikom lansiranja novih proizvoda, dizajneri ne biraju boje proizvoljno, već s namjerom da kupcima prenesu određenu poruku o samom proizvodu. Tijekom vremena potrošač se navikne povezivati određenu boju s danim proizvodom. Na tržište je plasiran novi čokoladni brand (marka), sa svim elementima branda koji služe njegovom identificiranju: naziv, znak, slogan, pakiranje. Pakiranje je prikazano u različitim bojama, a kao metoda istraživanja provedena je anketa. Anketa ima cilj otkriti preferiranost ispitanika prema pojedinom pakiranju, te kakva je uloga boja u brandiranju proizvodu. S obzirom na to da boje komuniciraju moramo znati što boje znače te koja su njihova pozitivna i negativna značenja, kako bi mogli pravilno komunicirati. Svaka boja ima drugačije značenje (tumačenje) i izaziva različite osjećaje i asocijacije kod ljudi. Za kraj istraživanja iznesen je zaključak o ulozi boja u stvaranju branda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lidija Mandić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sršen, Josipa
Uloga boja u brandiranju proizvoda, 2016., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Sršen, J. (2016) 'Uloga boja u brandiranju proizvoda', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sr\v{s}en, Josipa}, year = {2016}, pages = {85}, keywords = {brand, marketing, boje, percepcija}, title = {Uloga boja u brandiranju proizvoda}, keyword = {brand, marketing, boje, percepcija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sr\v{s}en, Josipa}, year = {2016}, pages = {85}, keywords = {brand, marketing, colors, perception}, title = {The role of color in products branding}, keyword = {brand, marketing, colors, perception}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font