Pregled bibliografske jedinice broj: 834966
Uloga boja u brandiranju proizvoda
Uloga boja u brandiranju proizvoda, 2016., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 834966 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga boja u brandiranju proizvoda
(The role of color in products branding)
Autori
Sršen, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2016
Stranica
85
Mentor
Mandić, Lidija
Ključne riječi
brand; marketing; boje; percepcija
(brand; marketing; colors; perception)
Sažetak
Boja je jedan od najvažnijih elemenata marketinške komunikacije. Proizvođači nastoje svoju ambalažu obojiti tako da se razlikuje od drugih proizvoda i da na neki način hipnotizira prosječnog kupca. Prilikom lansiranja novih proizvoda, dizajneri ne biraju boje proizvoljno, već s namjerom da kupcima prenesu određenu poruku o samom proizvodu. Tijekom vremena potrošač se navikne povezivati određenu boju s danim proizvodom. Na tržište je plasiran novi čokoladni brand (marka), sa svim elementima branda koji služe njegovom identificiranju: naziv, znak, slogan, pakiranje. Pakiranje je prikazano u različitim bojama, a kao metoda istraživanja provedena je anketa. Anketa ima cilj otkriti preferiranost ispitanika prema pojedinom pakiranju, te kakva je uloga boja u brandiranju proizvodu. S obzirom na to da boje komuniciraju moramo znati što boje znače te koja su njihova pozitivna i negativna značenja, kako bi mogli pravilno komunicirati. Svaka boja ima drugačije značenje (tumačenje) i izaziva različite osjećaje i asocijacije kod ljudi. Za kraj istraživanja iznesen je zaključak o ulozi boja u stvaranju branda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija