Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 834922

Izazovi i perspektive bioetičke edukacije: Integrirani bioetički kurikulum za profesije u zdravstvu


Gosić, Nada
Izazovi i perspektive bioetičke edukacije: Integrirani bioetički kurikulum za profesije u zdravstvu // Prva međunarodna konferencija zdravstvenih profesija i 15. međunarodna konferencija medicinskih sestara i tehničara
Opatija, Hrvatska, 2016. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 834922 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi i perspektive bioetičke edukacije: Integrirani bioetički kurikulum za profesije u zdravstvu
(Challenges and perspectives of bioethics education: Integrated bioethics curriculum for health care professions)

Autori
Gosić, Nada

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Prva međunarodna konferencija zdravstvenih profesija i 15. međunarodna konferencija medicinskih sestara i tehničara

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.04.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
standard bioetičke edukacije ; integrirani kurikulum ; zdravstvene profesije
(standard of bioethics education ; integrated bioethics curriculum ; health care professions)

Sažetak
Pozadina istraživanja. Posebni izazov zdravstvenim profesijama predstavlja činjenica da se na fakultetima zdravstvenih studija obrazuju zdravstvene profesije koje se u svom praktičnom radu suočavaju s različitim etičkim pitanjima. Nastavnicima, suradnicima i strukovnim organizacijama pruža se mogućnost da - analizom stavova o korisnosti aktualnih programa etičke i bioetičke edukacije - predlože program edukacije koji će osigurati uspjeh u rješavanju bioetičkih dilema s kojima se, u svakodnevnoj praksi, suočavaju zdravstvene profesije. Svrha istraživanja: 1. istražiti teorijske i praktične mogućnosti uvođenja i realizacije interdisciplinarne nastave i koncepta integriranog nastavnog programa iz područja društveno-humanističkih znanosti na fakultetima zdravstvenih studija – zdravstvenim veleučilištima u Hrvatskoj i 2. sagledati mogućnosti harmonizacije bioetičkih nastavnih programa s istoimenim fakultetima u susjednim zemljama. Iz navedene svrhe istraživanja proistječu sljedeći izvedbeni ciljevi istraživanja ; a) koncepcija i unapređenje kurikuluma (nastavnih programa) utemeljena i usmjerena na interdisciplinarnost, problemsko poučavanje i osposobljavanje studenata za rješavanje etičkih problema i razvijanje kritičkog mišljenja o suvremenim problemima biomedicine i zdravstva ; b) promocija dobre prakse na sveučilišnoj edukacijskoj razini i osmišljavanje znanstvenih i stručnih projekata za uvođenje i realizaciju programa integriranog poučavanja studenata fakulteta zdravstvenih studija. Metode istraživanja. Uređenost postojećeg sustava etičkog obrazovanja zdravstvenih profesija testirana je analizom sadržaja kurikuluma prema kojima se to obrazovanje planira, organizira i realizira i analizom sadržaja etičkih i pravnih dokumenta komora zdravstvenih profesija. Očekivani rezultati. Istraživanje treba rezultirati koncepcijom interdisciplinarnog i integriranog bioetičkog nastavnog programa za sve profesije koje se obrazuju na Fakultetu zdravstvenih studija Sveučilišta u Rijeci i Zdravstvenom veleučilištu u Zagrebu ; prijedlogom za trajno etičko obrazovanje zdravstvenih radnika koje se realizira u suradnji s komorama zdravstvenih radnika i uspostavljanjem suradnje obje znanstveno - nastavne institucije sa istoimenim fakultetima i strukovnim organizacijama u susjednim zemljama u cilju koncepcije integriranog bioetičkog kurikuluma i drugih oblika znanstvene i nastavne suradnje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Medicinski fakultet, Rijeka,
Fakultet zdravstvenih studija u Rijeci

Profili:

Avatar Url Nada Gosić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gosić, Nada
Izazovi i perspektive bioetičke edukacije: Integrirani bioetički kurikulum za profesije u zdravstvu // Prva međunarodna konferencija zdravstvenih profesija i 15. međunarodna konferencija medicinskih sestara i tehničara
Opatija, Hrvatska, 2016. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
Gosić, N. (2016) Izazovi i perspektive bioetičke edukacije: Integrirani bioetički kurikulum za profesije u zdravstvu. U: Prva međunarodna konferencija zdravstvenih profesija i 15. međunarodna konferencija medicinskih sestara i tehničara.
@article{article, author = {Gosi\'{c}, Nada}, year = {2016}, keywords = {standard bioeti\v{c}ke edukacije, integrirani kurikulum, zdravstvene profesije}, title = {Izazovi i perspektive bioeti\v{c}ke edukacije: Integrirani bioeti\v{c}ki kurikulum za profesije u zdravstvu}, keyword = {standard bioeti\v{c}ke edukacije, integrirani kurikulum, zdravstvene profesije}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gosi\'{c}, Nada}, year = {2016}, keywords = {standard of bioethics education, integrated bioethics curriculum, health care professions}, title = {Challenges and perspectives of bioethics education: Integrated bioethics curriculum for health care professions}, keyword = {standard of bioethics education, integrated bioethics curriculum, health care professions}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font