Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 834867

Aktivno slušanje glazbe i estetski odgoj učenika mlađe školske dobi


Pasarić, Tena
Aktivno slušanje glazbe i estetski odgoj učenika mlađe školske dobi, 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 834867 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Aktivno slušanje glazbe i estetski odgoj učenika mlađe školske dobi
(Actively listening to music and aesthetic education of younger school age students)

Autori
Pasarić, Tena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
27.09

Godina
2016

Stranica
59

Mentor
Šulentić Begić, Jasna

Ključne riječi
otvoreni model; aktivno slušanje glazbe; estetski odgoj učenika
(open model; active music listening; aesthetic education of students)

Sažetak
Nastava glazbene kulture od školske godine 2006./07. odvija se prema otvorenom modelu, prema kojem je jedino obvezno nastavno područje slušanje i upoznavanje glazbe. Učitelji bi trebali aktivnim slušanjem glazbe približiti učenicima umjetničku glazbu te estetskim odgojem utjecati na glazbeni ukus i glazbene preferencije učenika. U okviru ovog rada provedeno je istraživanje koje se odvijalo tijekom ožujka i travnja 2016. godine u OŠ „August Cesarec“ u Ivankovu, u prvim i četvrtim razredima i njime je obuhvaćeno 144 učenika. Pomoću anketnog upitnika ispitana su mišljenja učenika, a promatrana je i nastava glazbene kulture čiji je tijek sata zabilježen u istraživačkom dnevniku. Istraživanjem se željelo doći do saznanja provode li učitelji aktivno slušanje glazbe i estetski odgoj u nastavi glazbene kulture te utječe li nastava glazbene kulture na glazbeni ukus i preferencije anketiranih učenika. Rezultati istraživanja pokazali su da učitelji u velikoj mjeri provode aktivno slušanje i estetski odgoj, no još uvijek često koriste izvanglazbenu motivaciju i potiču učenike na zamišljanje izvanglazbenih sadržaja. Također je potvrđeno da nastava glazbene kulture utječe na glazbeni ukus i preferencije učenika jer učenici na nastavi glazbene kulture vole slušati umjetničku glazbu. Iako u slobodno vrijeme učenici radije odabiru popularnu ili dječju glazbu, učenici mlađe školske dobi imaju pozitivan stav prema umjetničkoj glazbi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Jasna Šulentić Begić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Pasarić, Tena
Aktivno slušanje glazbe i estetski odgoj učenika mlađe školske dobi, 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Pasarić, T. (2016) 'Aktivno slušanje glazbe i estetski odgoj učenika mlađe školske dobi', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pasari\'{c}, Tena}, year = {2016}, pages = {59}, keywords = {otvoreni model, aktivno slu\v{s}anje glazbe, estetski odgoj u\v{c}enika}, title = {Aktivno slu\v{s}anje glazbe i estetski odgoj u\v{c}enika mla\dje \v{s}kolske dobi}, keyword = {otvoreni model, aktivno slu\v{s}anje glazbe, estetski odgoj u\v{c}enika}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pasari\'{c}, Tena}, year = {2016}, pages = {59}, keywords = {open model, active music listening, aesthetic education of students}, title = {Actively listening to music and aesthetic education of younger school age students}, keyword = {open model, active music listening, aesthetic education of students}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font