Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 834790

Uloga stručno-pedagoške prakse u razvoju kompetencija budućih učitelja za izvođenje nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju


Koporčić, Maja; Nuhanović, Sanja
Uloga stručno-pedagoške prakse u razvoju kompetencija budućih učitelja za izvođenje nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju // Módszertani közlny, V. évfolyam 1. szám / Lepeš, Josip (ur.).
Subotica: Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, 2016. str. 159-174 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 834790 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga stručno-pedagoške prakse u razvoju kompetencija budućih učitelja za izvođenje nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju
(The role of professional - pedagogical practice in developing the competencies of future teachers for teaching musical culture in primary education)

Autori
Koporčić, Maja ; Nuhanović, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Módszertani közlny, V. évfolyam 1. szám / Lepeš, Josip - Subotica : Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, 2016, 159-174

ISBN
978-953-6965-49-6

Skup
4. međunarodna metodička znanstvena konferencija "Efekti nastave metodike na kvalitetnije obrazovanje učitelja i odgojitelja"

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 30.05.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
nastava glazbe ; stručno-pedagoška praksa ; kompetencije
(music education ; professional-pedagogical practice ; competencies)

Sažetak
Prema kulturno-estetskom načelu kojim bi se trebalo voditi u nastavi glazbene kulture, suvremena nastava glazbe u osnovnoj školi mora se temeljiti na aktivnosti slušanja glazbe. Slušanjem kvalitetne glazbe razvija se glazbeni ukus učenika i kritičko mišljenje za procjenjivanje glazbe. Uvođenjem otvorenog modela nastave, slušanje glazbe postalo je jedino obvezno nastavno područje. Ostala nastavna područja dana su učiteljima na izbor u smislu koliki će značaj i vrijeme pojedinom od njih pridavati. Kako bi spoznali stanje u praksi, provedeno je istraživanje uz pomoć anketnih upitnika sa studentima i učiteljima, iz kojih se utvrdilo koliko i kako se provodi Otvoreni model nastave glazbene kulture. Istraživanje obuhvaća studente 3. godine Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti, dislociranoga studija u Slavonskom Brodu. U sklopu kolegija Stručno – pedagoška praksa, kao obveznoga prema izvedbenom planu i programu integriranoga preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija, studenti su dužni prisustvovati izvođenju nastave glazbene kulture 1. – 4. razreda u trajanju od dva tjedna. Obzirom na specifičnost struke za razvoj kompetencija budućih učitelja neophodno je njihovo sudjelovanje u promatranju i izvođenju odgojno – obrazovnoga procesa te samim tim i uvid u dobre i loše strane stanja u praksi. Razvijanje nastavnih umijeća i pozitivnog stava prema glazbi temelj je razvoju takvoga stava i kod učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Maja Koporčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Koporčić, Maja; Nuhanović, Sanja
Uloga stručno-pedagoške prakse u razvoju kompetencija budućih učitelja za izvođenje nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju // Módszertani közlny, V. évfolyam 1. szám / Lepeš, Josip (ur.).
Subotica: Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, 2016. str. 159-174 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Koporčić, M. & Nuhanović, S. (2016) Uloga stručno-pedagoške prakse u razvoju kompetencija budućih učitelja za izvođenje nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju. U: Lepeš, J. (ur.)Módszertani közlny, V. évfolyam 1. szám.
@article{article, author = {Kopor\v{c}i\'{c}, Maja and Nuhanovi\'{c}, Sanja}, editor = {Lepe\v{s}, J.}, year = {2016}, pages = {159-174}, keywords = {nastava glazbe, stru\v{c}no-pedago\v{s}ka praksa, kompetencije}, isbn = {978-953-6965-49-6}, title = {Uloga stru\v{c}no-pedago\v{s}ke prakse u razvoju kompetencija budu\'{c}ih u\v{c}itelja za izvo\djenje nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju}, keyword = {nastava glazbe, stru\v{c}no-pedago\v{s}ka praksa, kompetencije}, publisher = {\'{U}jvid\'{e}ki Egyetem Magyar Tannyelv\H{u} Tan\'{\i}t\'{o}k\'{e}pz\H{o} Kar}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }
@article{article, author = {Kopor\v{c}i\'{c}, Maja and Nuhanovi\'{c}, Sanja}, editor = {Lepe\v{s}, J.}, year = {2016}, pages = {159-174}, keywords = {music education, professional-pedagogical practice, competencies}, isbn = {978-953-6965-49-6}, title = {The role of professional - pedagogical practice in developing the competencies of future teachers for teaching musical culture in primary education}, keyword = {music education, professional-pedagogical practice, competencies}, publisher = {\'{U}jvid\'{e}ki Egyetem Magyar Tannyelv\H{u} Tan\'{\i}t\'{o}k\'{e}pz\H{o} Kar}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font