Pregled bibliografske jedinice broj: 834790
Uloga stručno-pedagoške prakse u razvoju kompetencija budućih učitelja za izvođenje nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju
Uloga stručno-pedagoške prakse u razvoju kompetencija budućih učitelja za izvođenje nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju // Módszertani közlny, V. évfolyam 1. szám / Lepeš, Josip (ur.).
Subotica: Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, 2016. str. 159-174 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 834790 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga stručno-pedagoške prakse u razvoju kompetencija budućih učitelja za izvođenje nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju
(The role of professional - pedagogical practice in developing the competencies of future teachers for teaching musical culture in primary education)
Autori
Koporčić, Maja ; Nuhanović, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Módszertani közlny, V. évfolyam 1. szám
/ Lepeš, Josip - Subotica : Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, 2016, 159-174
ISBN
978-953-6965-49-6
Skup
4. međunarodna metodička znanstvena konferencija "Efekti nastave metodike na kvalitetnije obrazovanje učitelja i odgojitelja"
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 30.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastava glazbe ; stručno-pedagoška praksa ; kompetencije
(music education ; professional-pedagogical practice ; competencies)
Sažetak
Prema kulturno-estetskom načelu kojim bi se trebalo voditi u nastavi glazbene kulture, suvremena nastava glazbe u osnovnoj školi mora se temeljiti na aktivnosti slušanja glazbe. Slušanjem kvalitetne glazbe razvija se glazbeni ukus učenika i kritičko mišljenje za procjenjivanje glazbe. Uvođenjem otvorenog modela nastave, slušanje glazbe postalo je jedino obvezno nastavno područje. Ostala nastavna područja dana su učiteljima na izbor u smislu koliki će značaj i vrijeme pojedinom od njih pridavati. Kako bi spoznali stanje u praksi, provedeno je istraživanje uz pomoć anketnih upitnika sa studentima i učiteljima, iz kojih se utvrdilo koliko i kako se provodi Otvoreni model nastave glazbene kulture. Istraživanje obuhvaća studente 3. godine Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti, dislociranoga studija u Slavonskom Brodu. U sklopu kolegija Stručno – pedagoška praksa, kao obveznoga prema izvedbenom planu i programu integriranoga preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija, studenti su dužni prisustvovati izvođenju nastave glazbene kulture 1. – 4. razreda u trajanju od dva tjedna. Obzirom na specifičnost struke za razvoj kompetencija budućih učitelja neophodno je njihovo sudjelovanje u promatranju i izvođenju odgojno – obrazovnoga procesa te samim tim i uvid u dobre i loše strane stanja u praksi. Razvijanje nastavnih umijeća i pozitivnog stava prema glazbi temelj je razvoju takvoga stava i kod učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Maja Koporčić
(autor)