Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 834592

OSVJEŠĆIVANJE UČENIKA O VAŽNOSTI VODE PRIMJENOM PRAKTIČNIH RADOVA


Vukasović, Kristina
OSVJEŠĆIVANJE UČENIKA O VAŽNOSTI VODE PRIMJENOM PRAKTIČNIH RADOVA, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 834592 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
OSVJEŠĆIVANJE UČENIKA O VAŽNOSTI VODE PRIMJENOM PRAKTIČNIH RADOVA
(Students awareness of the importance of water using practical work)

Autori
Vukasović, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
13.09

Godina
2016

Stranica
73

Mentor
Restović, Ivana

Ključne riječi
voda ; nastava Prirode i društva ; praktični radovi
(water ; nature and society ; practical work)

Sažetak
Tri četvrtine Zemljine površine pokrivaju oceani. Prvi oblik života nastao je u vodi, a danas poznati vodeni i kopneni organizmi sadrže 50 – 90% vode u svojim tijelima. Vodikova veza u molekuli vode, uz druge tvari, omogućuje život. Nastavni plan i program za Prirodu i društvo za niže razrede osnovne škole predviđa različite sadržaje vezane za vodu, stoga je cilj ovog istraživanja bio utvrditi koliko učenici četvrtih razreda znaju o vodi i njenim svojstvima te koja je od nastavnih metoda poučavanja – metoda usmenog izlaganja ili metoda praktičnih radova – bila učinkovitija u smislu stjecanja iskustvenog znanja učenika. Također, istražila se i učestalost i način izvođenja praktičnih radova u nastavi Prirode i društva. U istraživanju koje je provedeno u lipnju 2016.g. sudjelovalo je 62 učenika triju osnovnih škola: Ston u Stonu, Marjan u Splitu i Ostrog u Kaštel Lukšiću. Rezultati su pokazali da je većina učenika četvrtih razreda osnovne škole teorijskom nastavom i metodom usmenoga izlaganja usvojila najvažnija svojstva vode. No isto tako, analiza učeničkih odgovora ukazuje na činjenicu da se praktični radovi ne primjenjuju u dovoljnoj mjeri, već je većina praktičnih radova demonstracijske prirode. Učenici su i svojim odgovorima pokazali da žele više praktičnih radova u nastavi. Iskustvena i istraživački usmjerena nastava je, prema odgovorima učenika u ovom istraživanju, najbolji oblik nastave, a izvođenje praktičnih radova oblik rada u kojem učenici rado sudjeluju u nastavi Prirode i društva. Djeci je, stoga, potrebno osvijestiti pojam vode i njenu važnost za što su upravo prikladni nastavni sadržaji predmeta Priroda i društvo. Nastavu je najbolje organizirati kao istraživačku tako da je učenik u središtu nastavnog procesa, da osjetilno spoznaje što vodi samootkrivanju, razvijanju sposobnosti promatranja, logičkoga zaključivanja i stjecanja cjelovite slike o svijetu te primjene stečenog znanja u praksi.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Restović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vukasović, Kristina
OSVJEŠĆIVANJE UČENIKA O VAŽNOSTI VODE PRIMJENOM PRAKTIČNIH RADOVA, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Vukasović, K. (2016) 'OSVJEŠĆIVANJE UČENIKA O VAŽNOSTI VODE PRIMJENOM PRAKTIČNIH RADOVA', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukasovi\'{c}, Kristina}, year = {2016}, pages = {73}, keywords = {voda, nastava Prirode i dru\v{s}tva, prakti\v{c}ni radovi}, title = {OSVJE\v{S}\'{C}IVANJE U\v{C}ENIKA O VA\v{Z}NOSTI VODE PRIMJENOM PRAKTI\v{C}NIH RADOVA}, keyword = {voda, nastava Prirode i dru\v{s}tva, prakti\v{c}ni radovi}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukasovi\'{c}, Kristina}, year = {2016}, pages = {73}, keywords = {water, nature and society, practical work}, title = {Students awareness of the importance of water using practical work}, keyword = {water, nature and society, practical work}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font