Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 833980

Primjena umjetne inteligencije u računalnim igrama


Vučić, Marija
Primjena umjetne inteligencije u računalnim igrama, 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split


CROSBI ID: 833980 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena umjetne inteligencije u računalnim igrama
(Application of artificial intelligence in computer games)

Autori
Vučić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje

Mjesto
Split

Datum
23.09

Godina
2016

Stranica
36

Mentor
Musić, Josip

Ključne riječi
artificial intelligence; A star; pacman; game strategy
(umjetna inteligencija; A star; pacman; strategije u igri)

Sažetak
U radu je predstavljen kratak pregled primjene umjetne inteligencije u računalnim igrama te je prezentiran okvir razvoja strategije igranja. Na primjeru klasične igre Pacman razrađena je strategija hvatanja igrača i to primjenom A star algoritma planiranja puta. Naposljetku su u radu raspravljene prednosti i nedostatci razmatranog pristupa kao i moguća poboljšanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split

Profili:

Avatar Url Josip Musić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vučić, Marija
Primjena umjetne inteligencije u računalnim igrama, 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split
Vučić, M. (2016) 'Primjena umjetne inteligencije u računalnim igrama', diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vu\v{c}i\'{c}, Marija}, year = {2016}, pages = {36}, keywords = {artificial intelligence, A star, pacman, game strategy}, title = {Primjena umjetne inteligencije u ra\v{c}unalnim igrama}, keyword = {artificial intelligence, A star, pacman, game strategy}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vu\v{c}i\'{c}, Marija}, year = {2016}, pages = {36}, keywords = {umjetna inteligencija, A star, pacman, strategije u igri}, title = {Application of artificial intelligence in computer games}, keyword = {umjetna inteligencija, A star, pacman, strategije u igri}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font