Pregled bibliografske jedinice broj: 833980
Primjena umjetne inteligencije u računalnim igrama
Primjena umjetne inteligencije u računalnim igrama, 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split
CROSBI ID: 833980 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena umjetne inteligencije u računalnim igrama
(Application of artificial intelligence in computer games)
Autori
Vučić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje
Mjesto
Split
Datum
23.09
Godina
2016
Stranica
36
Mentor
Musić, Josip
Ključne riječi
artificial intelligence; A star; pacman; game strategy
(umjetna inteligencija; A star; pacman; strategije u igri)
Sažetak
U radu je predstavljen kratak pregled primjene umjetne inteligencije u računalnim igrama te je prezentiran okvir razvoja strategije igranja. Na primjeru klasične igre Pacman razrađena je strategija hvatanja igrača i to primjenom A star algoritma planiranja puta. Naposljetku su u radu raspravljene prednosti i nedostatci razmatranog pristupa kao i moguća poboljšanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split
Profili:
Josip Musić
(mentor)