Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 833852

Analiza imidža zemlje podrijetla zemalja u razvoju na percepciju kvalitete marke


Kotrman, Marcela
Analiza imidža zemlje podrijetla zemalja u razvoju na percepciju kvalitete marke, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 833852 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza imidža zemlje podrijetla zemalja u razvoju na percepciju kvalitete marke
(Analysis of Developing Country's Image as Country of Origin on the Perceived Product Quality)

Autori
Kotrman, Marcela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.09

Godina
2016

Stranica
56

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
imidž zemlje podrijetla; zemlje u razvoju; utjecaj zemlje podrijetla; percipirana kvaliteta
(country of origin image; developing countries; impact of country of origin; perceived quality)

Sažetak
U ovom diplomskom radu definirane su ključne teorijske spoznaje iz područja utjecaja imidža zemlje podrijetla, deriniraju se najvažniji pojmovi, objašnjeni su čimbenici koji utječu na imižd te asocijacije koje iz toga proizlaze te su navedeni najvažniji utjecaji. U radu je također definirana percepcija kvalitete proizvoda, prikazana je veza između percepcije kvalitete i odluke o kupnji te utjecaj imidža zemlje podrijetla na percepciju kvalitete marke. Istraživački dio rada bavio se analizom utjecaja imidža zemlje podrijetla, zemalja u razvoju i razvijenih zemalja, na potrošačevu percepciju kvalitete marke. Na prigodnom uzorku od 171 ispitanika, dobiveni rezultati su potvrdili kako i hrvatski potrošači proizvode iz zemalja u razvoju percipiraju kao manje kvalitetne u usporedbi s onima iz razvijenih zemalja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kotrman, Marcela
Analiza imidža zemlje podrijetla zemalja u razvoju na percepciju kvalitete marke, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Kotrman, M. (2016) 'Analiza imidža zemlje podrijetla zemalja u razvoju na percepciju kvalitete marke', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kotrman, Marcela}, year = {2016}, pages = {56}, keywords = {imid\v{z} zemlje podrijetla, zemlje u razvoju, utjecaj zemlje podrijetla, percipirana kvaliteta}, title = {Analiza imid\v{z}a zemlje podrijetla zemalja u razvoju na percepciju kvalitete marke}, keyword = {imid\v{z} zemlje podrijetla, zemlje u razvoju, utjecaj zemlje podrijetla, percipirana kvaliteta}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kotrman, Marcela}, year = {2016}, pages = {56}, keywords = {country of origin image, developing countries, impact of country of origin, perceived quality}, title = {Analysis of Developing Country's Image as Country of Origin on the Perceived Product Quality}, keyword = {country of origin image, developing countries, impact of country of origin, perceived quality}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font