Pregled bibliografske jedinice broj: 833851
Utjecaj značaja imidža zemalja u razvoju kao zemlje proizvodnje pri odabiru proizvoda
Utjecaj značaja imidža zemalja u razvoju kao zemlje proizvodnje pri odabiru proizvoda, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 833851 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj značaja imidža zemalja u razvoju kao zemlje proizvodnje pri odabiru proizvoda
(Influence of importance of country image of developing countries as the country of manufacturing in product choosing)
Autori
Leitner, Lana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.09
Godina
2016
Stranica
41
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
imidž zemlje proizvodnje; zemlje u razvoju
(country of manufacturing image; developing countries)
Sažetak
U posljednjih 50 godina globalno tržište doživjelo je promjene zahvaljujući tehnološkom napretku, lakšoj i bržoj dostupnosti informacija i povećanja zasićenosti tržišta jakom konkurencijom. Sve promjene koje se događaju na tržištu dolaze direktnim ili indirektnim putem do potrošača koji na temelju tih informacija formira svoju kupovnu odluku. Širenje interneta i pojava društvenih mreža omogućile su kupcima lakšu i bržu dostupnost informacijama o proizvodima, kretanju cijena i karakteristikama istog proizvoda na drugom tržištu. Eskponencijalni rast internetske prodaje, međunarodne suradnje i marketing proizvođačima je u jednu ruku donio jaču konkurenciju, cjenovne ratove i povećanje snalažljivosti u poslovanju, dok im je u drugu ruku donio priliku za poslovanjem na stranim tržištima, proizvodnju na drugom kraju svijeta i mnoge prilike za smanjenje troškova. Stoga je predmet diplomskoga rada značaj imidža zemalja u razvoju kao zemalja proizvodnje pri kupovini proizvoda. U radu će se promotriti koji sve čimbenici utječu na formiranje imidža zemalja, kako i u kojoj mjeri imidž zemlje utječe na vrednovanje proizvoda i je li on presudan faktor u odluci o kupovini proizvoda. Osnovni cilj istraživanja koji proizlazi iz prethodno definiranog problema je istražiti kako percepcija imidža zemalja u razvoju kao zemalja proizvodnje utječe na kupovno ponašanje hrvatskih potrošača. Pri tome će se promotriti postoji li razlika u namjeri kupovine kod proizvoda niskog i visokog stupanja uključenosti potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija