Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 833535

Percepcija melodije, ritma i dinamike kod djece ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja


Muratagić, Una
Percepcija melodije, ritma i dinamike kod djece ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Zagrebu - Odsjek Petrinja, Petrinja


CROSBI ID: 833535 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija melodije, ritma i dinamike kod djece ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
(Perception of Melody, Rhythm and Dynamics in Children of Early and Preschool Education)

Autori
Muratagić, Una

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet u Zagrebu - Odsjek Petrinja

Mjesto
Petrinja

Datum
20.09

Godina
2016

Stranica
53

Mentor
Blašković, Jelena

Ključne riječi
glazbena percepcija; glazbena sposobnost; glas; instrument; istraživanje 
(instrument; musical ability; musical perception; voice; research)

Sažetak
Poznato je da su još od majčine utrobe djeca okružena raznim zvukovima. Svi ti zvukovi postaju dio djetetova života, a nakon rođenja dijete ih slušajući počinje i razlikovati (govor, glazba, pjesma). Od tada dijete prima, aktivno ili pasivno, razne glazbene sadržaje, kao i ostale razne zvukove, iz okoline. Glazbene sposobnosti kod djece razvijaju se prirodnim slijedom, a njihovom bogatijem razvoju pridonosi poticajno glazbeno okruženje. Osjetilo sluha i slušna percepcija bitni su dijelovi razvoja glazbenih sposobnosti. Iako se djeca svakodnevno susreću s vokalnom i instrumentalnom glazbom, percipiraju li vokal i instrument na jednak način ili ipak između toga ima razlike? Jedno je od pitanja koje je potaknulo ovo istraživanje. U radu se istraživalo reagiraju li, odnosno, percipiraju li djeca bolje vokalnu ili instrumentalnu izvedbu melodijskih, ritmičkih i dinamičkih zadanih glazbenih zadataka. Zadaci su bili prezentirani u vokalnoj i instrumentalnoj izvedbi (klasična gitara). U istraživanju su sudjelovala djeca iz šest vrtićkih skupina (N=100), iz dva sisačka vrtića. S obzirom na dob djece, pokazalo se postojanje određenih razlika u percepciji glazbenih elemenata i percepciji načina izvedbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Blašković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Muratagić, Una
Percepcija melodije, ritma i dinamike kod djece ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Zagrebu - Odsjek Petrinja, Petrinja
Muratagić, U. (2016) 'Percepcija melodije, ritma i dinamike kod djece ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja', diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Zagrebu - Odsjek Petrinja, Petrinja.
@phdthesis{phdthesis, author = {Muratagi\'{c}, Una}, year = {2016}, pages = {53}, keywords = {glazbena percepcija, glazbena sposobnost, glas, instrument, istra\v{z}ivanje }, title = {Percepcija melodije, ritma i dinamike kod djece ranog i pred\v{s}kolskog odgoja i obrazovanja}, keyword = {glazbena percepcija, glazbena sposobnost, glas, instrument, istra\v{z}ivanje }, publisherplace = {Petrinja} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Muratagi\'{c}, Una}, year = {2016}, pages = {53}, keywords = {instrument, musical ability, musical perception, voice, research}, title = {Perception of Melody, Rhythm and Dynamics in Children of Early and Preschool Education}, keyword = {instrument, musical ability, musical perception, voice, research}, publisherplace = {Petrinja} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font