Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 833533

Glazbena edukacija djece s posebnim potrebama


Borovec, Matea
Glazbena edukacija djece s posebnim potrebama, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Zagrebu - Odsjek Petrinja, Petrinja


CROSBI ID: 833533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Glazbena edukacija djece s posebnim potrebama
(Music Education of Children With Special Needs)

Autori
Borovec, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet u Zagrebu - Odsjek Petrinja

Mjesto
Petrinja

Datum
20.09

Godina
2016

Stranica
38

Mentor
Blašković, Jelana

Ključne riječi
djeca s posebnim potrebama; Down sindrom; glazba; glazbena terapija
(children with special needs; Down syndrome; music; music therapy)

Sažetak
Glazba je sastavni dio života pojedinca, a na slušatelja ima fizički, emocionalni i kognitivni utjecaj. Smatra se da svako dijete posjeduje određene glazbene sposobnosti, a na njihov razvoj utječu razni čimbenici. Glazbena terapija razvila se djelovanjem glazbe na osobe s teškoćama socijalne integracije. Kada se glazboterapija koristi u radu s djecom, ona je veliki motivator jer stvara interesantniju i radosniju okolinu da dijete nije svjesno terapeutskog smisla. Moguće ju je promatrati sa znanstvenog i terapeutskog stajališta. Glazbenom terapijom pokušavaju se postići pozitivne promjene u mentalnom i fizičkom stanju pojedinca. Načela glazbene terapije predstavljaju temelje grupne i individualne glazbene terapije. U grupnu terapiju trebalo bi uključivati djecu bez teškoća u razvoju kako bi se olakšala i ubrzala socijalizacija, a djeca bez teškoća će prije prihvatiti djecu s teškoćama. U sklopu glazbene terapije koriste se aktivne metode, koje se odnose na aktivno sudjelovanje pojedinca u glazbenim aktivnostima i pasivne metode, koje se odnose na susrete pojedinaca s glazbom putem slušanja. Aktivnim metodama pripadaju improvizacijski modeli glazbene terapije koji se dijele na strukturirane metode, među kojima je najistaknutija Orff metoda glazboterapije i nestrukturirane metode, među kojima se ističe Kreativna metoda glazboterapije. Djeca s Down sindromom često imaju teškoće u auditivnoj, vizualnoj i prostornoj obradi te zastoj u motoričkome razvoju, ali i teškoće u jezično- govornome razvoju. Istraživanja su pokazala pozitivan utjecaj glazbe i glazbeno-plesnih igara na djecu s Down sindromom te na poboljšanje njihovih sposobnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Blašković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Borovec, Matea
Glazbena edukacija djece s posebnim potrebama, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Zagrebu - Odsjek Petrinja, Petrinja
Borovec, M. (2016) 'Glazbena edukacija djece s posebnim potrebama', diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Zagrebu - Odsjek Petrinja, Petrinja.
@phdthesis{phdthesis, author = {Borovec, Matea}, year = {2016}, pages = {38}, keywords = {djeca s posebnim potrebama, Down sindrom, glazba, glazbena terapija}, title = {Glazbena edukacija djece s posebnim potrebama}, keyword = {djeca s posebnim potrebama, Down sindrom, glazba, glazbena terapija}, publisherplace = {Petrinja} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Borovec, Matea}, year = {2016}, pages = {38}, keywords = {children with special needs, Down syndrome, music, music therapy}, title = {Music Education of Children With Special Needs}, keyword = {children with special needs, Down syndrome, music, music therapy}, publisherplace = {Petrinja} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font