Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 833204

Eno i gastro ponuda u funkciji razvitka turizma Slavonije i Baranje


Marjanović, Monika
Eno i gastro ponuda u funkciji razvitka turizma Slavonije i Baranje, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 833204 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Eno i gastro ponuda u funkciji razvitka turizma Slavonije i Baranje
(Wine and gastro offer in function of tourism development in Slavonia and Baranja)

Autori
Marjanović, Monika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.09

Godina
2016

Stranica
30

Mentor
Grgić, Ivo

Neposredni voditelj
Zrakić, Magdalena

Ključne riječi
ruralni turizam; eno gastronomija; Slavonija i Baranja; brend
(rural tourism; enogastronomy; Slavonia and Baranja; brand)

Sažetak
Ruralni turizam jedan je od djelatnosti koje doprinose razvoju i očuvanju ruralnog prostora, omogućuje dodatni prihod poljoprivrednicima i doprinosi diversifikaciji djelatnosti u području gdje se odvija. Ponuda ruralnih prostora nerijetko je vrlo specifična i može biti jedan od pokretača turističke djelatnosti. Posljednjih desetljeća suvremeni oblik turizam čini široki spektar potražnje i ponude s ciljem zadovoljavanja turističkih potreba i ostvarivanja ekonomskih učinaka. Na taj način razvili su se i brojni selektivni oblici turizma, poput ruralnog, urbanog, kulturnog, zdravstvenog, športskog i eno-gastronomskog kao posebnog podoblika kulturnog turizma. Slavnija i Baranja su geografske cjeline koje se nalaze u istočnom dijelu Hrvatske i obuhvaćaju pet županija. Osim prirodnih i ljudskih resursa, taj prostor ima bogatu kulturnu, povijesnu i eno gastronomsku baštinu. Prema nekim dosadašnjim istraživanjima eno gastronomska ponuda na turističkim poljoprivrednim gospodarstvima je vrlo važna za turiste prilikom posjete. Cilj rada je prikazati koje eno gastronomske potencijale ima navedeno područje i kako ih iskoristiti u razvoju ruralnog turizma tog kraja. Slavonski kulen kao perjanica ponude, raznovrsna alkoholna pića (vina, rakije) iz Slavonije i Baranje, i ostali autohtoni i domaći proizvodi već su uvršteni u turističku ponudu područja. Proizvodi imaju tradiciju i kvalitetu proizvodnje, no problemi koji se javljaju su: nedostatne količine uz nedostatak promidžbenih aktivnosti te prepoznatljivost na širem europskom tržištu – identifikacija proizvoda s područjem. Primjer za to su sir parmezan (Parmigiano Reggiano) koji potječe iz pokrajine Parma-Reggio u Italiji i pjenušavo vino regije Champagne. Udruživanjem poljoprivrednih proizvođača (klasteri, zadruge, udruge), kao što je poznata praksa u Francuskoj, Italiji, Austriji, omogućila bi se stalna ponuda prepoznatljivih proizvoda i lakša prezentacija na tržištu, te bi na taj način eno gastro turizam Slavonije i Baranje s vremenom postao konkurentniji na domaćem tržištu, ali što je još važnije i na stranom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivo Grgić (mentor)

Avatar Url Magdalena Zrakić Sušac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marjanović, Monika
Eno i gastro ponuda u funkciji razvitka turizma Slavonije i Baranje, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
Marjanović, M. (2016) 'Eno i gastro ponuda u funkciji razvitka turizma Slavonije i Baranje', diplomski rad, preddiplomski, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Marjanovi\'{c}, Monika}, year = {2016}, pages = {30}, keywords = {ruralni turizam, eno gastronomija, Slavonija i Baranja, brend}, title = {Eno i gastro ponuda u funkciji razvitka turizma Slavonije i Baranje}, keyword = {ruralni turizam, eno gastronomija, Slavonija i Baranja, brend}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Marjanovi\'{c}, Monika}, year = {2016}, pages = {30}, keywords = {rural tourism, enogastronomy, Slavonia and Baranja, brand}, title = {Wine and gastro offer in function of tourism development in Slavonia and Baranja}, keyword = {rural tourism, enogastronomy, Slavonia and Baranja, brand}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font