Pregled bibliografske jedinice broj: 833096
M-trgovina iz perspektive mlađih potrošača u Hrvatskoj
M-trgovina iz perspektive mlađih potrošača u Hrvatskoj // Suvremena trgovina, 41 (2016), 4; 16-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 833096 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
M-trgovina iz perspektive mlađih potrošača u Hrvatskoj
(M-commerce from the perspective of young consumers in Croatia)
Autori
Knežević, Blaženka ; Delić, Mia ; Dužević, Ines
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 41
(2016), 4;
16-19
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
m-trgovina; mlađi potrošači; Hrvatska;
(m-commerce; young consumers; Croatia)
Sažetak
Suvremena informacijska i komunikacijska tehnologija ima vrlo snažan utjecaj na ponašanje potrošača, a posebice utječe na mlađe generacije. Većina mlađih potrošača u Hrvatskoj koristi pametne telefone u različitim sferama svakodnevnog života, od komunikacije i zabave, preko pretraživanja i uspoređivanja podataka o proizvodima i uslugama, pa sve do kupnje proizvoda i usluga putem mobilnih aplikacija. Korištenje pametnih telefona i mobilnih aplikacija kao alata za kupovinu od velikog je interesa maloprodavače neovisno o vrsti proizvoda kojima trguju. U ovom radu ćemo analizirati što mlađi potrošači kupuju putem pametnih telefona i mobilnih aplikacija, što ih motivira na kupnju te koji su njihovi stavovi o nedostacima kupovine putem mobilnih uređaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb