Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 833096

M-trgovina iz perspektive mlađih potrošača u Hrvatskoj


Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Dužević, Ines
M-trgovina iz perspektive mlađih potrošača u Hrvatskoj // Suvremena trgovina, 41 (2016), 4; 16-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 833096 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
M-trgovina iz perspektive mlađih potrošača u Hrvatskoj
(M-commerce from the perspective of young consumers in Croatia)

Autori
Knežević, Blaženka ; Delić, Mia ; Dužević, Ines

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 41 (2016), 4; 16-19

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
m-trgovina; mlađi potrošači; Hrvatska;
(m-commerce; young consumers; Croatia)

Sažetak
Suvremena informacijska i komunikacijska tehnologija ima vrlo snažan utjecaj na ponašanje potrošača, a posebice utječe na mlađe generacije. Većina mlađih potrošača u Hrvatskoj koristi pametne telefone u različitim sferama svakodnevnog života, od komunikacije i zabave, preko pretraživanja i uspoređivanja podataka o proizvodima i uslugama, pa sve do kupnje proizvoda i usluga putem mobilnih aplikacija. Korištenje pametnih telefona i mobilnih aplikacija kao alata za kupovinu od velikog je interesa maloprodavače neovisno o vrsti proizvoda kojima trguju. U ovom radu ćemo analizirati što mlađi potrošači kupuju putem pametnih telefona i mobilnih aplikacija, što ih motivira na kupnju te koji su njihovi stavovi o nedostacima kupovine putem mobilnih uređaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Blaženka Knežević (autor)

Avatar Url Mia Delić (autor)

Avatar Url Ines Dužević (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Dužević, Ines
M-trgovina iz perspektive mlađih potrošača u Hrvatskoj // Suvremena trgovina, 41 (2016), 4; 16-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Knežević, B., Delić, M. & Dužević, I. (2016) M-trgovina iz perspektive mlađih potrošača u Hrvatskoj. Suvremena trgovina, 41 (4), 16-19.
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka and Deli\'{c}, Mia and Du\v{z}evi\'{c}, Ines}, year = {2016}, pages = {16-19}, keywords = {m-trgovina, mla\dji potro\v{s}a\v{c}i, Hrvatska, }, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {41}, number = {4}, issn = {1330-0180}, title = {M-trgovina iz perspektive mla\djih potro\v{s}a\v{c}a u Hrvatskoj}, keyword = {m-trgovina, mla\dji potro\v{s}a\v{c}i, Hrvatska, } }
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka and Deli\'{c}, Mia and Du\v{z}evi\'{c}, Ines}, year = {2016}, pages = {16-19}, keywords = {m-commerce, young consumers, Croatia}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {41}, number = {4}, issn = {1330-0180}, title = {M-commerce from the perspective of young consumers in Croatia}, keyword = {m-commerce, young consumers, Croatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font