Pregled bibliografske jedinice broj: 832889
Promocija pređa na sajmovima i izložbama
Promocija pređa na sajmovima i izložbama, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 832889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija pređa na sajmovima i izložbama
(Promotion of yarns on fairs and exibitions)
Autori
Ivšac, Paula
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.09
Godina
2016
Stranica
37
Mentor
Salopek Čubrić, Ivana
Ključne riječi
pređa; sajam; izložba; promocija
(yarn; fair; exibition; promotion)
Sažetak
U radu je prikazana analiza niza sajmova i izložaba na kojima se predstavljaju proizvođači pređa. Glavni zaključci provedene analize sajmova i izložaba pređe su: Sajmovi i izložbe uglavnom predstavljaju različite vrste tekstilnih proizvoda te se rijetko koji sajam ograničava samo na predstavljanje pređa. Većina sajmova i izložbi koji su analizirani nisu otvoreni za javnost, što znači da pružaju mogućnost posjeta samo pojedincima ili tvrtkama koje se na neki način bave tekstilnom industrijom. zanimljivo je napomenuti da neki od sajmova, poput sajma Pitti Filati, ne dozvoljavaju ulaz proizvođačima pređa u statusu posjetitelja, nego isključivo u statusu izlagača. Nasuprot tome, sajam Pour l’amour du fil otvoren je za sve posjetitelje. Sajmovi i izložbe dobar su poticaj mladim studentima i poduzetnicima, koji na ovakvim događanjima osim učenja dobivaju mogućnost izlaganja i predstavljanja vlastitih ideja. Primjerice, sajam ITMA dodjeljuje studentima novčane nagrade za provedena istraživanja i inovacije. Iz provedene analize, može se zaključiti da se na svim navedenim sajmovima za promociju intenzivno koriste društvene mreže – Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest i Youtube. Neki organizatori, poput organizatora Expofila, pripremili su i aplikacije za mobilne telefone sa svim informativnim sadržajima vezanim uz sajam. Radi dodatnog povezivanja izlagača i posjetitelja, organiziraju se i posebna događanja, poput “Leather fashion breakfast” (sajam Expofil) i Magliaitalia (Pitti Filati). Organizatori sajmova nastoje privući veći broj izlagača i posjetitelja uvođenjem određenih osobitosti (npr. uvođenje “izvedenih kodova” na sajmu Expofil) te organiziranjem nagradnih igara (igra “Škrinja s blagom” na izložbi Pour l amour du fil). Radi racionalizacije troškova, čest je slučaj da se dva ili više sajma održavaju istovremeno (npr. Istanbul yarn fair, Yarn & Fabric sourcing show). Radi poboljšanja stanja tekstilnih industrija trebao bi se organizirati što veći broj ovakvih događanja, koja će povezati modne stručnjake i proizvođače tekstilnih sirovina i možda ih dodatno potaknuti na međusobnu suradnju. Osim toga, organizacija sajmova i izložba svakako može pomoći u promociji proizvoda i usluga izlagača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Profili:
Ivana Salopek Čubrić
(mentor)