Pregled bibliografske jedinice broj: 832850
Igrom do zavičajnog identiteta: u potrazi za brsečkim blagom
Igrom do zavičajnog identiteta: u potrazi za brsečkim blagom // Dijete, igra, stvaralaštvo.Zbornik stručnih radova i iskustva iz odgojne prakse / Mendeš, B. (ur.).
Split : Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 141-148 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 832850 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igrom do zavičajnog identiteta: u potrazi za brsečkim blagom
(THROUGH PLAY TOWARDS REGIONAL IDENTITY:IN THE QUEST FOR THE TREASURE OF BRSEČ)
Autori
Jurdana, Vjekoslava ; Buršić, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Dijete, igra, stvaralaštvo.Zbornik stručnih radova i iskustva iz odgojne prakse
/ Mendeš, B. - Split : Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016, 141-148
ISBN
978-953-7395-98-8
Skup
Konferencija "Dijete, igra, stvaralaštvo" Split, 24. i 25. rujna 2015.
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.09.2015. - 25.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
zavičajna baština; Brseč; igra; mlađi školski uzrast; stvaralaštvo
(regional heritage; Brseč; game; young schoolchildren; creativity)
Sažetak
Zavičajna baština povijesnih gradića hrvatskoga priobalja veoma je bogata i slojevita značenjima. Postavlja se pitanje je li moguće i kako tu baštinu približiti učenicima mlađega školskoga uzrasta. Prikazujući konkretan primjer iz Brseča, slikovitoga mjesta na istočnoj obali Istre, autorice ovoga rada analiziraju projekt „Potraga za brsečkim blagom“ koji je proveden u Područnoj školi Brseč. Analiza pokazuje osobitu utemeljenost projekta na igri, traganju, otkrivanju i stvaralaštvu. To se posebno očituje u nosivome pojmu cijeloga projekta, naime u pojmu broskva koju su kao specifičnu lokalnu poljoprivrednu kulturu učenici tematizirali u razigranoj kreativnoj kulinarskoj radionici. Takav pristup podržali su roditelji i lokalna zajednica te je projekt zapažen i memoriran kao događaj općeg kulturnog značenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija