Pregled bibliografske jedinice broj: 832654
Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja
Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 832654 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja
(The effectiveness of learning teaching contents of Informatics in the third grade of primary school in the e-learning system)
Autori
Škare, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
11.07
Godina
2016
Stranica
55
Mentor
Tomaš, Suzana
Ključne riječi
tradicionalna nastava; suvremena nastava; Moodle; Samsung School
(traditional teaching; modern teaching; Moodle; Samsung School)
Sažetak
ICT (eng. Information and Communicarions Tehnology), odnosno Informacijska i komunikacijska tehnologija sastavni je dio modernog društva. Iz tog razloga ušla je u uporabu unutar odgojno-obrazovnog procesa kroz sustave e-učenja. Jedan od tih sustava je sustav Moodle kao sustav za izradu i održavanje online nastave, odnosno sustav za upravljanje učenjem. Uz sustave e-učenja imamo i razne programe koji se mogu koristiti u nastavi. Jedan od njih je program Samsung School koji korisnicima pruža fleksibilno okruženje za učenje, poput „pametne“ učionice. Ovaj rad podijeljen je na dva dijela, teorijski i empirijski. Teorijski dio opisuje tradicionalnu nastavu, sustav Moodle i programa Samsung School. Također je detaljno prikazano oblikovanje nastave na sva tri načina. U empirijskom dijelu detaljno je prikazano istraživanje koje je provedeno u trećem razredu osnovne škole. Rezultati istraživanja su pokazali da učenje i poučavanje sadržaja iz Informatike pomoću sustava Moodle i programa Samsung School više doprinosi stjecanju znanja nego učenje i poučavanje sadržaja iz Informatike na tradicionalan način. Time su potvrđene obje postavljene hipoteze.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija