Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 832654

Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja


Škare, Ivana
Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 832654 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja
(The effectiveness of learning teaching contents of Informatics in the third grade of primary school in the e-learning system)

Autori
Škare, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
11.07

Godina
2016

Stranica
55

Mentor
Tomaš, Suzana

Ključne riječi
tradicionalna nastava; suvremena nastava; Moodle; Samsung School
(traditional teaching; modern teaching; Moodle; Samsung School)

Sažetak
ICT (eng. Information and Communicarions Tehnology), odnosno Informacijska i komunikacijska tehnologija sastavni je dio modernog društva. Iz tog razloga ušla je u uporabu unutar odgojno-obrazovnog procesa kroz sustave e-učenja. Jedan od tih sustava je sustav Moodle kao sustav za izradu i održavanje online nastave, odnosno sustav za upravljanje učenjem. Uz sustave e-učenja imamo i razne programe koji se mogu koristiti u nastavi. Jedan od njih je program Samsung School koji korisnicima pruža fleksibilno okruženje za učenje, poput „pametne“ učionice. Ovaj rad podijeljen je na dva dijela, teorijski i empirijski. Teorijski dio opisuje tradicionalnu nastavu, sustav Moodle i programa Samsung School. Također je detaljno prikazano oblikovanje nastave na sva tri načina. U empirijskom dijelu detaljno je prikazano istraživanje koje je provedeno u trećem razredu osnovne škole. Rezultati istraživanja su pokazali da učenje i poučavanje sadržaja iz Informatike pomoću sustava Moodle i programa Samsung School više doprinosi stjecanju znanja nego učenje i poučavanje sadržaja iz Informatike na tradicionalan način. Time su potvrđene obje postavljene hipoteze.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Suzana Tomaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škare, Ivana
Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Škare, I. (2016) 'Učinkovitost učenja nastavnih sadržaja iz Informatike u trećem razredu osnovne škole u sustavima e-učenja', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}kare, Ivana}, year = {2016}, pages = {55}, keywords = {tradicionalna nastava, suvremena nastava, Moodle, Samsung School}, title = {U\v{c}inkovitost u\v{c}enja nastavnih sadr\v{z}aja iz Informatike u tre\'{c}em razredu osnovne \v{s}kole u sustavima e-u\v{c}enja}, keyword = {tradicionalna nastava, suvremena nastava, Moodle, Samsung School}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}kare, Ivana}, year = {2016}, pages = {55}, keywords = {traditional teaching, modern teaching, Moodle, Samsung School}, title = {The effectiveness of learning teaching contents of Informatics in the third grade of primary school in the e-learning system}, keyword = {traditional teaching, modern teaching, Moodle, Samsung School}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font