Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 832651

DIGITALNA UČIONICA – NASTAVA USMJERENA NA UČENIKA


Kapitanović, Kristina
DIGITALNA UČIONICA – NASTAVA USMJERENA NA UČENIKA, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 832651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
DIGITALNA UČIONICA – NASTAVA USMJERENA NA UČENIKA
(Digital classroom teaching focused on students)

Autori
Kapitanović, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
11.07

Godina
2016

Stranica
62

Mentor
Tomaš, Suzana

Neposredni voditelj
Maleš, Lada

Ključne riječi
informacijska i komunikacijska tehnologija; UNESCO; digitalna uĉionica; digitalni alati; nastava usmjerena na uĉenika
(Information and communication technologies; UNESCO; digital classroom; digital tools; teaching focused on students)

Sažetak
Informacijska i komunikacijska tehnologija (eng. Information and Commuciations Technology, ICT) ulazi u sva područja ljudskog života pa samim time sve više i u odgojno-obrazovni proces. Postala je ne samo nezaobilazan dio u razvoju društva, već i staza kojom društvo korača prema budućnosti. U suvremenom društvu informacijske i komunikacijske vještine se uz znanje čitanja, pisanja i računanja počinju smatrati elementarnom pismenošću. Svakodnevno se sve više škola oprema kvalitetnom računalnom opremom i dobivaju digitalne učionice. Korištenje napredne tehnologije potiče interaktivnu nastavu, kritičko mišljenje, kreativnost, suradničko učenje. Cilj istraživanja diplomatskoga rada bio je ispitati stavove učenika i studenata budućih učitelja, koji u svojim odgojno- obrazovnim institucijama imaju i koriste digitalnu učionicu, o digitalnim učionicama. Ovaj rad je podijeljen na dva dijela: teorijski i empirijski. U teorijskom dijelu opisan je utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije na proces učenja i poučavanja, a istaknuta je i važnost suradnje UNESCO-a i Microsofta. Posebna pozornost je posvećena primjeni digitalne učionice i digitalnih alata u nastavi te nastavi usmjerenoj na učenika. Na kraju teorijskog dijela opisano je stanje u obrazovanju u Republici Hrvatskoj te je opisan projekt „e-Škole: uspostava sustava digitalno zrelih škola (pilot projekt)“ koji je pokrenula Hrvatska akademska istraživačka mreža – CARNet. U empirijskom dijelu rada prikazano je istraživanje u kojem su sudjelovali studenti budući učitelji i učenici dviju osnovnih škola koje imaju digitalnu učionicu. Rezultati istraživanja su pokazali da se stavovi studenata budućih učitelja i učenika o digitalnoj učionici podudaraju i da i jedni i drugi imaju pozitivna iskustva i stavove o digitalnoj učionici.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Lada Maleš (mentor)

Avatar Url Suzana Tomaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kapitanović, Kristina
DIGITALNA UČIONICA – NASTAVA USMJERENA NA UČENIKA, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Kapitanović, K. (2016) 'DIGITALNA UČIONICA – NASTAVA USMJERENA NA UČENIKA', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kapitanovi\'{c}, Kristina}, year = {2016}, pages = {62}, keywords = {informacijska i komunikacijska tehnologija, UNESCO, digitalna u\^{c}ionica, digitalni alati, nastava usmjerena na u\^{c}enika}, title = {DIGITALNA U\v{C}IONICA – NASTAVA USMJERENA NA U\v{C}ENIKA}, keyword = {informacijska i komunikacijska tehnologija, UNESCO, digitalna u\^{c}ionica, digitalni alati, nastava usmjerena na u\^{c}enika}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kapitanovi\'{c}, Kristina}, year = {2016}, pages = {62}, keywords = {Information and communication technologies, UNESCO, digital classroom, digital tools, teaching focused on students}, title = {Digital classroom teaching focused on students}, keyword = {Information and communication technologies, UNESCO, digital classroom, digital tools, teaching focused on students}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font