Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 8326

Analiza snaga, slabosti, prilika i prijetnji (SWOT analiza) u strateškom marketingu


Renko, Nataša; Pavičić, Jurica
Analiza snaga, slabosti, prilika i prijetnji (SWOT analiza) u strateškom marketingu // Poslovni savjetnik, 1 (1997), 11; 37-45 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 8326 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza snaga, slabosti, prilika i prijetnji (SWOT analiza) u strateškom marketingu
(Analysis of strengths, weaknesses, opportunities and threats (SWOT analysis) in strategic marketing)

Autori
Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica

Izvornik
Poslovni savjetnik (1331-4122) 1 (1997), 11; 37-45

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
strateški marketing; SWOT
(strategic marketing; SWOT)

Sažetak
Da bi se omogućilo oblikovanje kvalitetne i adekvatne strategije marketinga, bez obzira radilo se o proizvođaču čokolade, političkoj stranci, humanitarnoj organizaciji ili čovjeku pojedincu, nužno je napraviti analizu snaga, slabosti, prilika i prijetnji. U literaturi se ova analiza često označava i akronimom SWOT (od engleskih riječi Strengths, Weaknesses, Opportunities and Threats). Swot analiza je relativno jednostavna i široko primjenjiva jer za njezino provođenje u pravilu nisu potrebni veliki resursi. Njezin osnovni smisao je prikupiti podatke o unutarnjim snagama i slabostima kako bi ih se usporedilo s podacima o prilikama i prijetnjama s kojima se organizacija ili pojedinac suočavaju u okružju u kojem djeluju. Često se dijeli na unutarnju, SW analizu (analizu snaga i slabosti unutar organizacije ili pojedinca) i vanjsku, OT analizu (analizu prilika i prijetnji u okružju).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067006

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jurica Pavičić (autor)

Avatar Url Nataša Renko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Renko, Nataša; Pavičić, Jurica
Analiza snaga, slabosti, prilika i prijetnji (SWOT analiza) u strateškom marketingu // Poslovni savjetnik, 1 (1997), 11; 37-45 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Renko, N. & Pavičić, J. (1997) Analiza snaga, slabosti, prilika i prijetnji (SWOT analiza) u strateškom marketingu. Poslovni savjetnik, 1 (11), 37-45.
@article{article, author = {Renko, Nata\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica}, year = {1997}, pages = {37-45}, keywords = {strate\v{s}ki marketing, SWOT}, journal = {Poslovni savjetnik}, volume = {1}, number = {11}, issn = {1331-4122}, title = {Analiza snaga, slabosti, prilika i prijetnji (SWOT analiza) u strate\v{s}kom marketingu}, keyword = {strate\v{s}ki marketing, SWOT} }
@article{article, author = {Renko, Nata\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica}, year = {1997}, pages = {37-45}, keywords = {strategic marketing, SWOT}, journal = {Poslovni savjetnik}, volume = {1}, number = {11}, issn = {1331-4122}, title = {Analysis of strengths, weaknesses, opportunities and threats (SWOT analysis) in strategic marketing}, keyword = {strategic marketing, SWOT} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font