Pregled bibliografske jedinice broj: 8326
Analiza snaga, slabosti, prilika i prijetnji (SWOT analiza) u strateškom marketingu
Analiza snaga, slabosti, prilika i prijetnji (SWOT analiza) u strateškom marketingu // Poslovni savjetnik, 1 (1997), 11; 37-45 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 8326 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza snaga, slabosti, prilika i prijetnji (SWOT analiza) u strateškom marketingu
(Analysis of strengths, weaknesses, opportunities and threats (SWOT analysis) in strategic marketing)
Autori
Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica
Izvornik
Poslovni savjetnik (1331-4122) 1
(1997), 11;
37-45
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
strateški marketing; SWOT
(strategic marketing; SWOT)
Sažetak
Da bi se omogućilo oblikovanje kvalitetne i adekvatne strategije marketinga, bez obzira radilo se o proizvođaču čokolade, političkoj stranci, humanitarnoj organizaciji ili čovjeku pojedincu, nužno je napraviti analizu snaga, slabosti, prilika i prijetnji. U literaturi se ova analiza često označava i akronimom SWOT (od engleskih riječi Strengths, Weaknesses, Opportunities and Threats). Swot analiza je relativno jednostavna i široko primjenjiva jer za njezino provođenje u pravilu nisu potrebni veliki resursi. Njezin osnovni smisao je prikupiti podatke o unutarnjim snagama i slabostima kako bi ih se usporedilo s podacima o prilikama i prijetnjama s kojima se organizacija ili pojedinac suočavaju u okružju u kojem djeluju. Često se dijeli na unutarnju, SW analizu (analizu snaga i slabosti unutar organizacije ili pojedinca) i vanjsku, OT analizu (analizu prilika i prijetnji u okružju).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija