Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 832370

Digitalno oglašavanje i ponašajni marketing na primjeru servisa Facebook


Jumić, Juraj
Digitalno oglašavanje i ponašajni marketing na primjeru servisa Facebook, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Tehnički fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 832370 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalno oglašavanje i ponašajni marketing na primjeru servisa Facebook
(Digital Advertising and Behavioural Marketing in Facebook Service)

Autori
Jumić, Juraj

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Tehnički fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
13.09

Godina
2016

Stranica
56

Mentor
Štajduhar, Ivan

Ključne riječi
Facebook; Ponašajni Marketing; EdgeRank; Metrike; Brand Awareness; Ad Manager; Business Manager; Power Editor; FQL; API
(Facebook; Behavioral Marketing; EdgeRank; Metrics; Brand Awareness; Ad Manager; Business Manager; Power Editor; FQL; API)

Sažetak
Digitalno oglašavanje relativno je mlada grana oglašavanja koja tek poprima svoj puni potencijal u svijetu. Ponašajno oglašavanje još je mlađa grana tog tipa oglašavanja, a u budućnosti će se preciznije i točnije izvoditi zahvaljujući tehnologijama u razvoju. Oglašavanje se razvilo iz primitivnih načina prenošenja informacija što je podrazumijevalo vlastoručno raznošenje letaka i usmenu predaju bez mjerljivih i opipljivih rezultata do razine u kojoj je sad – mjerljivo i sistematično. U ovom radu predstavljeni su osnovni koncepti digitalnog i ponašajnog oglašavanja kao i detaljna razrada Facebooka kao oglašivačke platforme. Uz nekoliko ponašajnih činjenica i prikaza rezultata, prikazane su i druge platforme koje zajedno s Facebookom mogu pridonijeti potpunijoj slici ponašanja potrošača. Također su prikazani alati koji nam omogućuju jednostavniji pristup podacima. Testirano je nekoliko kampanja i prikazani su rezultati istih. Interpretiraju se podaci na čovjeku razumljiv način te se pokazuje kako iz skupa brojki odlučiti koji je sljedeći poslovni potez.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehnički fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Štajduhar (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jumić, Juraj
Digitalno oglašavanje i ponašajni marketing na primjeru servisa Facebook, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Tehnički fakultet, Rijeka
Jumić, J. (2016) 'Digitalno oglašavanje i ponašajni marketing na primjeru servisa Facebook', diplomski rad, preddiplomski, Tehnički fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jumi\'{c}, Juraj}, year = {2016}, pages = {56}, keywords = {Facebook, Pona\v{s}ajni Marketing, EdgeRank, Metrike, Brand Awareness, Ad Manager, Business Manager, Power Editor, FQL, API}, title = {Digitalno ogla\v{s}avanje i pona\v{s}ajni marketing na primjeru servisa Facebook}, keyword = {Facebook, Pona\v{s}ajni Marketing, EdgeRank, Metrike, Brand Awareness, Ad Manager, Business Manager, Power Editor, FQL, API}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jumi\'{c}, Juraj}, year = {2016}, pages = {56}, keywords = {Facebook, Behavioral Marketing, EdgeRank, Metrics, Brand Awareness, Ad Manager, Business Manager, Power Editor, FQL, API}, title = {Digital Advertising and Behavioural Marketing in Facebook Service}, keyword = {Facebook, Behavioral Marketing, EdgeRank, Metrics, Brand Awareness, Ad Manager, Business Manager, Power Editor, FQL, API}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font