Pregled bibliografske jedinice broj: 832370
Digitalno oglašavanje i ponašajni marketing na primjeru servisa Facebook
Digitalno oglašavanje i ponašajni marketing na primjeru servisa Facebook, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Tehnički fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 832370 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalno oglašavanje i ponašajni marketing na primjeru servisa Facebook
(Digital Advertising and Behavioural Marketing in Facebook Service)
Autori
Jumić, Juraj
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Tehnički fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
13.09
Godina
2016
Stranica
56
Mentor
Štajduhar, Ivan
Ključne riječi
Facebook; Ponašajni Marketing; EdgeRank; Metrike; Brand Awareness; Ad Manager; Business Manager; Power Editor; FQL; API
(Facebook; Behavioral Marketing; EdgeRank; Metrics; Brand Awareness; Ad Manager; Business Manager; Power Editor; FQL; API)
Sažetak
Digitalno oglašavanje relativno je mlada grana oglašavanja koja tek poprima svoj puni potencijal u svijetu. Ponašajno oglašavanje još je mlađa grana tog tipa oglašavanja, a u budućnosti će se preciznije i točnije izvoditi zahvaljujući tehnologijama u razvoju. Oglašavanje se razvilo iz primitivnih načina prenošenja informacija što je podrazumijevalo vlastoručno raznošenje letaka i usmenu predaju bez mjerljivih i opipljivih rezultata do razine u kojoj je sad – mjerljivo i sistematično. U ovom radu predstavljeni su osnovni koncepti digitalnog i ponašajnog oglašavanja kao i detaljna razrada Facebooka kao oglašivačke platforme. Uz nekoliko ponašajnih činjenica i prikaza rezultata, prikazane su i druge platforme koje zajedno s Facebookom mogu pridonijeti potpunijoj slici ponašanja potrošača. Također su prikazani alati koji nam omogućuju jednostavniji pristup podacima. Testirano je nekoliko kampanja i prikazani su rezultati istih. Interpretiraju se podaci na čovjeku razumljiv način te se pokazuje kako iz skupa brojki odlučiti koji je sljedeći poslovni potez.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Ekonomija