Pregled bibliografske jedinice broj: 832242
Primjer implementacije e-učenja u nastavi informatike
Primjer implementacije e-učenja u nastavi informatike // Proceedings of MIPRO 2015, 38th international convention on information and communication, technology, electronics and microelectronics
Opatija, Hrvatska, 2015. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 832242 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjer implementacije e-učenja u nastavi informatike
(An example of the implementation of e-learning in the educational process in informatics)
Autori
Pažanin, Jozica ; Rosić, Marko ; Grubišić, Ani
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of MIPRO 2015, 38th international convention on information and communication, technology, electronics and microelectronics
/ - , 2015
Skup
MIPRO 2015, 38th international convention on information and communication, technology, electronics and microelectronics
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 25.05.2015. - 29.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
e-učenje; hibridni model nastave
(e-learning; hybrid model of teaching)
Sažetak
U cilju unapređenja kvalitete procesa poučavanja, upoznavanja suvremenih modela učenja važnih za cijeloživotno obrazovanje te razvoja digitalnih kompetencija učenika, kroz nastavu predmeta Informatika određeni nastavni sadržaji realizirani su konceptom e-učenja. E-učenje svojim klasifikacijama pruža različite načine implementacije u nastavni proces. U ovom radu prikazana je implementacija e-učenja kombiniranim (hibridnim) modelom nastave putem dva e-kolegija: „Sigurnost na Internetu“ i „Matematičke osnove računala“. E-kolegij „Matematičke osnove računala“ korišten je kao dopuna klasičnoj nastavi i predstavlja popratni nastavni materijal obrađenoj nastavnoj jedinici u učionici. E- kolegij „Sigurnost na Internetu“ sadrži cjelovitu nastavnu jedinicu, te je njegova realizacija koncipirana na način da se učenike tijekom sata u učionici upućuje u nastavni sadržaj koji oni potom u potpunosti usvajaju u online okruženju. U radu su navedeni rezultati istraživanja provedenog eksperimenta u kojem jedna skupina učenika nastavnu jedinicu usvaja modelom e-učenja putem sustava Loomen, a druga skupina putem klasične nastave u učionici. Rezultati dobiveni eksperimentom pokazuju usporedbu postignutih obrazovnih ciljeva zadane lekcije u klasičnom i online modelu učenja. Usporedba ostvarenih rezultata obrađene lekcije, pokazuje zadovoljava li koncept e-učenja postizanje obrazovnih ciljeva. U radu su prikazani i rezultati anketnog upitnika koji pokazuju stavove učenika o e- učenju, te njihovu spremnost i motiviranost za prihvaćanjem novih suvremenih modela nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split