Pregled bibliografske jedinice broj: 832191
Prostorno mišljenje i STEM
Prostorno mišljenje i STEM // Inovativna nastava matematike / Državni stručni skup (ur.).
Osijek, 2016. str. 23-23 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 832191 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prostorno mišljenje i STEM
(Spatial thinking and STEM)
Autori
Kovačević, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Inovativna nastava matematike
/ Državni stručni skup - Osijek, 2016, 23-23
Skup
Inovativna nastava matematike
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 25.08.2016. - 26.08.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
prostorno mišljenje; geometrija prostora; nacrtna geometrija
(spatial thinking; space geometry; descriptive geometry)
Sažetak
U izlaganju se stavlja fokus na jedan od, prema brojnim istraživanjima, ključnih faktora koji mogu utjecati na učeničku sposobnost usvajanja i prakticiranja znanja iz STEM područja: prostorno mišljenje. Uz analiziranje poveznica prostornog mišljenja i STEM područja, u izlaganju se posebna pažnja posvećuje problematici poučavanja prostornog mišljenja koja uključuje razumijevanje i razvijanje kognitivnih procesa u prostornom mišljenju u nastavi matematike: procesa vizualizacije, procesa konstrukcije i procesa rasuđivanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Rudarsko-geološko-naftni fakultet, Zagreb
Profili:
Nikolina Kovačević
(autor)