Pregled bibliografske jedinice broj: 832119
Igra – poticaj učenicima razredne nastave za izvannastavno čitanje
Igra – poticaj učenicima razredne nastave za izvannastavno čitanje // Dijete, igra, stvaralaštvo / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split : Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 121-128 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 832119 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igra – poticaj učenicima razredne nastave za izvannastavno čitanje
(The play - incentive to students of classroom teaching for extracurricular reading)
Autori
Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Svetić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete, igra, stvaralaštvo
/ Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir - Split : Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016, 121-128
ISBN
978-953-7395-94-0
Skup
Dijete, igra, stvaralaštvo
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.09.2015. - 25.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
motivacija; čitanje; lektira; igra; izvannastavno čitanje
(motivation; reading; literature reading; play; extracurricular reading)
Sažetak
Radom se nastoji prikazati trenutno stanje u nastavi lektire u Republici Hrvatskoj. Određuje se pojam motivacije i analiziraju metode pomoću kojih se može motivirati učenike za izvannastavno čitanje. Posebna pozornost posvećuje se igri, budući je ona izvrstan medij u motiviranju učenika za čitanje. Provedeno je istraživanje o motiviranosti učenika razredne nastave za izvannastavno čitanje. Učenici dvaju drugih i jednoga četvrtoga razreda osnovne škole u Ličkom Osiku ispitani su anketom s petnaest pitanja zatvorenoga tipa. Rezultati su pokazali da učenici redovito čitaju lektiru, ali i da prelaskom u viši razred gube interes za izvannastavno čitanje. Uočena je i želja učenika za suvremenijim pristupom nastavi lektire.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija