Pregled bibliografske jedinice broj: 832099
Projektiranje modela obrazovanja za medije u funkciji društva znanja
Projektiranje modela obrazovanja za medije u funkciji društva znanja // Obrazovanje bez alternative / Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila (ur.).
Split: Redak, 2016. str. 60-61 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 832099 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projektiranje modela obrazovanja za medije u funkciji društva znanja
(Educational Model Design for Media in Knowledge Society)
Autori
Nadrljanski, Mila ; Paska, Iva ; Mašće, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Obrazovanje bez alternative
/ Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila - Split : Redak, 2016, 60-61
ISBN
978-953-336-309-7
Skup
Obrazovanje bez alternative
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Informatika ; mediji ; informatička tehnologija
(Informatics ; media ; information technology)
Sažetak
Pojava novih informatičkih i komunikacijskih tehnologija i medija omogućila je osnove za korjenite promjene u obrazovanju. U posljednjih dvadesetak godina, obrazovanje postaje predmet naučnog istraživanja zahvaljujući brzom razvoju informatike, medija i informatičkih tehnologija. Kada su osobna računala postala pristupačnija, omogućeni su uvjeti za razvoj ICT-a kao podržavajućeg procesa učenja. Taj razvoj bio je preteča internetu kao mediju za učenje. Moglo se pretpostaviti da će Computer Based Training (CBT) programi omogućiti lakše i jeftinije učenje. Taj je pothvat ekspandirao zadnjih 20 godina, vodeći prema internacionalnom i posebno europskom programu u integraciji korištenja ICT-a u edukaciji i vježbanju. Širenjem digitalnih medija u profesionalnom i privatnom životu, pojačan je zahtjev za korištenjem tih tehnologija i u obrazovanju. Obrazloženje se zasniva u suštini na općem društvenom značaju, na budućoj profesionalnoj relevantnosti digitalnih medija, na pedagoškim efektima u pogledu poboljšanja učenja i rezultata učenja kao i na potencijalu promjena koje bi mogao izazvati u institucijama kao što je sistem cjeloživotnog obrazovanja. Digitalni mediji u obrazovanju nalaze različite primjene: od nastavnih i programa za učenje i vježbanje, baza podataka i alata, preko igara za učenje, eksperimenata i simulacija do kompleksnih komunikacijskih i kooperacijskih okruženja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pomorski fakultet, Split,
Visoka škola za inspekcijski i kadrovski menadžment, Split