Pregled bibliografske jedinice broj: 832097
Projektiranje modela obrazovanja za medije u funkciji društva znanja
Projektiranje modela obrazovanja za medije u funkciji društva znanja // Novi pristupi sustavu cjeloživotnog obrazovanja / Nadrljanski, Đorđe (ur.).
Split: Redak, 2016. str. 99-111
CROSBI ID: 832097 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projektiranje modela obrazovanja za medije u funkciji društva znanja
(Educational Model Design for Media in Knowledge Society)
Autori
Nadrljanski, Mila ; Paska, Iva ; Mašće, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Novi pristupi sustavu cjeloživotnog obrazovanja
Urednik/ci
Nadrljanski, Đorđe
Izdavač
Redak
Grad
Split
Godina
2016
Raspon stranica
99-111
ISBN
978-953-336-330-1
Ključne riječi
Informatika, mediji, informatička tehnologija
(Informatics, media, information technology)
Sažetak
Pojava novih informatičkih i komunikacijskih tehnologija i medija omogućila je osnove za korjenite promjene u obrazovanju. U posljednjih dvadesetak godina, obrazovanje postaje predmet naučnog istraživanja zahvaljujući brzom razvoju informatike, medija i informatičkih tehnologija. Kada su osobna računala postala pristupačnija, omogućeni su uvjeti za razvoj ICT-a kao podržavajućeg procesa učenja. Taj razvoj bio je preteča internetu kao mediju za učenje. Moglo se pretpostaviti da će Computer Based Training (CBT) programi omogućiti lakše i jeftinije učenje. Taj je pothvat ekspandirao zadnjih 20 godina, vodeći prema internacionalnom i posebno europskom programu u integraciji korištenja ICT-a u edukaciji i vježbanju. Širenjem digitalnih medija u profesionalnom i privatnom životu, pojačan je zahtjev za korištenjem tih tehnologija i u obrazovanju. Obrazloženje se zasniva u suštini na općem društvenom značaju, na budućoj profesionalnoj relevantnosti digitalnih medija, na pedagoškim efektima u pogledu poboljšanja učenja i rezultata učenja kao i na potencijalu promjena koje bi mogao izazvati u institucijama kao što je sistem cjeloživotnog obrazovanja. Digitalni mediji u obrazovanju nalaze različite primjene: od nastavnih i programa za učenje i vježbanje, baza podataka i alata, preko igara za učenje, eksperimenata i simulacija do kompleksnih komunikacijskih i kooperacijskih okruženja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pomorski fakultet, Split,
Visoka škola za inspekcijski i kadrovski menadžment, Split