Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 831563

BENCHMARKING KAO MODEL UPRAVLJANJA KVALITETOM U OBRAZOVANJU


Matković, Ivica; Karin, Domagoj
BENCHMARKING KAO MODEL UPRAVLJANJA KVALITETOM U OBRAZOVANJU // Oeconomicus, 1 (2016), 1; 23-32 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 831563 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
BENCHMARKING KAO MODEL UPRAVLJANJA KVALITETOM U OBRAZOVANJU
(BENCHMARKING AS A MODEL FOR QUALITY MANAGEMENT IN EDUCATION)

Autori
Matković, Ivica ; Karin, Domagoj

Izvornik
Oeconomicus (1849-9686) 1 (2016), 1; 23-32

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
benchmarking; upravljanje kvalitetom; obrazovanje; proces implementacije
(benchmarking; quality managment; education; implementation process)

Sažetak
Benchmarking je zasigurno općenito pouzdana i provjerena metoda upravljanja kvalitetom usluga. U odnosu na neke druge djelatnosti, obrazovanje je s implementacijom benchmarkinga u upravljanju kvalitetom još u znatnom kašnjenju. Mogući razlog je vjerojatno i u kašnjenju primjene suvremenog menadžmenta, time i upravljanja kvalitetom u većem broju obrazovnih ustanova. U ovom radu autor je pokušao u najkraćim crtama prezentirati značenje i koristi u upravljanju kvalitetom koje obrazovne ustanove mogu imati ako se odluče na implementaciju benchmarkinga. Brojne su njegove prednosti pred drugim metodama i modelima koji se koriste u upravljanju kvalitetom obrazovnih programa. Naglašena je uloga benchmarkinga kroz unapređenje kvalitete obrazovnih programa s čime se postiže rast konkurentnosti obrazovnih ustanova na tržištu, ali i ostvaruju brojni drugi ciljevi prikazani u ovom radu.. Ukazano je i na procesni model i pristup kojim kroz 21 korak kao točke orijentacije daje jasne upute u dizajniranju benchmarkinga poslovnog procesa u visokoškolskim ustanovama. Ukazano je i na brojne teškoće s kojim dizajneri trebaju računati i za koje trebaju imati dobro osmišljene strategije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Domagoj Karin (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Matković, Ivica; Karin, Domagoj
BENCHMARKING KAO MODEL UPRAVLJANJA KVALITETOM U OBRAZOVANJU // Oeconomicus, 1 (2016), 1; 23-32 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Matković, I. & Karin, D. (2016) BENCHMARKING KAO MODEL UPRAVLJANJA KVALITETOM U OBRAZOVANJU. Oeconomicus, 1 (1), 23-32.
@article{article, author = {Matkovi\'{c}, Ivica and Karin, Domagoj}, year = {2016}, pages = {23-32}, keywords = {benchmarking, upravljanje kvalitetom, obrazovanje, proces implementacije}, journal = {Oeconomicus}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1849-9686}, title = {BENCHMARKING KAO MODEL UPRAVLJANJA KVALITETOM U OBRAZOVANJU}, keyword = {benchmarking, upravljanje kvalitetom, obrazovanje, proces implementacije} }
@article{article, author = {Matkovi\'{c}, Ivica and Karin, Domagoj}, year = {2016}, pages = {23-32}, keywords = {benchmarking, quality managment, education, implementation process}, journal = {Oeconomicus}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1849-9686}, title = {BENCHMARKING AS A MODEL FOR QUALITY MANAGEMENT IN EDUCATION}, keyword = {benchmarking, quality managment, education, implementation process} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font