Pregled bibliografske jedinice broj: 831563
BENCHMARKING KAO MODEL UPRAVLJANJA KVALITETOM U OBRAZOVANJU
BENCHMARKING KAO MODEL UPRAVLJANJA KVALITETOM U OBRAZOVANJU // Oeconomicus, 1 (2016), 1; 23-32 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 831563 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
BENCHMARKING KAO MODEL UPRAVLJANJA KVALITETOM U OBRAZOVANJU
(BENCHMARKING AS A MODEL FOR QUALITY MANAGEMENT IN EDUCATION)
Autori
Matković, Ivica ; Karin, Domagoj
Izvornik
Oeconomicus (1849-9686) 1
(2016), 1;
23-32
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
benchmarking; upravljanje kvalitetom; obrazovanje; proces implementacije
(benchmarking; quality managment; education; implementation process)
Sažetak
Benchmarking je zasigurno općenito pouzdana i provjerena metoda upravljanja kvalitetom usluga. U odnosu na neke druge djelatnosti, obrazovanje je s implementacijom benchmarkinga u upravljanju kvalitetom još u znatnom kašnjenju. Mogući razlog je vjerojatno i u kašnjenju primjene suvremenog menadžmenta, time i upravljanja kvalitetom u većem broju obrazovnih ustanova. U ovom radu autor je pokušao u najkraćim crtama prezentirati značenje i koristi u upravljanju kvalitetom koje obrazovne ustanove mogu imati ako se odluče na implementaciju benchmarkinga. Brojne su njegove prednosti pred drugim metodama i modelima koji se koriste u upravljanju kvalitetom obrazovnih programa. Naglašena je uloga benchmarkinga kroz unapređenje kvalitete obrazovnih programa s čime se postiže rast konkurentnosti obrazovnih ustanova na tržištu, ali i ostvaruju brojni drugi ciljevi prikazani u ovom radu.. Ukazano je i na procesni model i pristup kojim kroz 21 korak kao točke orijentacije daje jasne upute u dizajniranju benchmarkinga poslovnog procesa u visokoškolskim ustanovama. Ukazano je i na brojne teškoće s kojim dizajneri trebaju računati i za koje trebaju imati dobro osmišljene strategije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija