Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 831539

Europska medijska industrija i globalni trendovi razvoja


Lozić, Joško
Europska medijska industrija i globalni trendovi razvoja // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 24 (2015), 1; 217-244 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 831539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Europska medijska industrija i globalni trendovi razvoja
(The European Media Industry and Global Develpment Trends)

Autori
Lozić, Joško

Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 24 (2015), 1; 217-244

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
medijska industrija ; globalno medijsko tržište ; kategorije medijske industrije ; televizija ; nakladništvo ; film i zabava ; oglašavanje
(media industry ; global media market ; media industry categories ; broadcasting ; publishing ; film and entertinment ; advertising)

Sažetak
Kretanja u suvremenoj medijskoj industriji sa posebnim osvrtom na europsku medijsku industriju.

Izvorni jezik
Engleski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Splitu

Profili:

Avatar Url Joško Lozić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Lozić, Joško
Europska medijska industrija i globalni trendovi razvoja // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 24 (2015), 1; 217-244 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
Lozić, J. (2015) Europska medijska industrija i globalni trendovi razvoja. Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 24 (1), 217-244.
@article{article, author = {Lozi\'{c}, Jo\v{s}ko}, year = {2015}, pages = {217-244}, keywords = {medijska industrija, globalno medijsko tr\v{z}i\v{s}te, kategorije medijske industrije, televizija, nakladni\v{s}tvo, film i zabava, ogla\v{s}avanje}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {24}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {Europska medijska industrija i globalni trendovi razvoja}, keyword = {medijska industrija, globalno medijsko tr\v{z}i\v{s}te, kategorije medijske industrije, televizija, nakladni\v{s}tvo, film i zabava, ogla\v{s}avanje} }
@article{article, author = {Lozi\'{c}, Jo\v{s}ko}, year = {2015}, pages = {217-244}, keywords = {media industry, global media market, media industry categories, broadcasting, publishing, film and entertinment, advertising}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {24}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {The European Media Industry and Global Develpment Trends}, keyword = {media industry, global media market, media industry categories, broadcasting, publishing, film and entertinment, advertising} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font