Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 831169

Modaliteti uključivanja roditelja u konstrukciju kurikuluma


Višnjić Jevtić, Adrijana
Modaliteti uključivanja roditelja u konstrukciju kurikuluma // Mirisi djetinjstva – Nacionalni kurikulum ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja – teorijske postavke i implementacija / Visković, Ivana (ur.).
Makarska, 2015. str. 41-48 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 831169 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modaliteti uključivanja roditelja u konstrukciju kurikuluma
(The modalities of involving parents in the curriculum construction)

Autori
Višnjić Jevtić, Adrijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Mirisi djetinjstva – Nacionalni kurikulum ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja – teorijske postavke i implementacija / Visković, Ivana - Makarska, 2015, 41-48

Skup
21. dani predškolskog odgoja i obrazovanja Splitsko – dalmatinske županije Mirisi djetinjstva – Nacionalni kurikulum ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja – teorijske postavke i implementacija

Mjesto i datum
Makarska, Hrvatska, 12.11.2015. - 14.11.2015

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
konstrukcija kurikuluma ; modaliteti suradnje ; odgojitelji ; roditelji ; suradnja
(curriculum construction ; cooperation ; modalities of cooperation ; parents ; teachers ;)

Sažetak
Rad daje pregled teorijskih postavki o uključivanju roditelja u rad odgojno – obrazovnih ustanova. Opisani su modeli uključivanja roditelja, te učestalost uključivanja ovisno o oblicima aktivnosti. Kurikulumski pristup relativno je nov u hrvatskim ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, stoga je opravdano nedostatno uključivanje roditelja u ovaj vid suradnje. Prikazom primjera, ipak je moguće uvidjeti dobrobit koju svi sudionici u procesu imaju od roditeljskog uključivanja u konstrukciju kurikuluma. Svi postojeći modaliteti uključivanja doprinose razvoju kurikuluma, neovisno o tome je li to intencionalno ili slučajno djelovanje. Razvoj projekata u ustanovama ranog i predškoskog odgoja i obrazovanja ipak daje najviše mogućnosti za uključivanje roditelja u konstrukciju kurikuluma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Adrijana Višnjić Jevtić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Višnjić Jevtić, Adrijana
Modaliteti uključivanja roditelja u konstrukciju kurikuluma // Mirisi djetinjstva – Nacionalni kurikulum ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja – teorijske postavke i implementacija / Visković, Ivana (ur.).
Makarska, 2015. str. 41-48 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Višnjić Jevtić, A. (2015) Modaliteti uključivanja roditelja u konstrukciju kurikuluma. U: Visković, I. (ur.)Mirisi djetinjstva – Nacionalni kurikulum ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja – teorijske postavke i implementacija.
@article{article, author = {Vi\v{s}nji\'{c} Jevti\'{c}, Adrijana}, editor = {Viskovi\'{c}, I.}, year = {2015}, pages = {41-48}, keywords = {konstrukcija kurikuluma, modaliteti suradnje, odgojitelji, roditelji, suradnja}, title = {Modaliteti uklju\v{c}ivanja roditelja u konstrukciju kurikuluma}, keyword = {konstrukcija kurikuluma, modaliteti suradnje, odgojitelji, roditelji, suradnja}, publisherplace = {Makarska, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vi\v{s}nji\'{c} Jevti\'{c}, Adrijana}, editor = {Viskovi\'{c}, I.}, year = {2015}, pages = {41-48}, keywords = {curriculum construction, cooperation, modalities of cooperation, parents, teachers, }, title = {The modalities of involving parents in the curriculum construction}, keyword = {curriculum construction, cooperation, modalities of cooperation, parents, teachers, }, publisherplace = {Makarska, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font