Pregled bibliografske jedinice broj: 831169
Modaliteti uključivanja roditelja u konstrukciju kurikuluma
Modaliteti uključivanja roditelja u konstrukciju kurikuluma // Mirisi djetinjstva – Nacionalni kurikulum ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja – teorijske postavke i implementacija / Visković, Ivana (ur.).
Makarska, 2015. str. 41-48 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 831169 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modaliteti uključivanja roditelja u konstrukciju kurikuluma
(The modalities of involving parents in the curriculum construction)
Autori
Višnjić Jevtić, Adrijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Mirisi djetinjstva – Nacionalni kurikulum ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja – teorijske postavke i implementacija
/ Visković, Ivana - Makarska, 2015, 41-48
Skup
21. dani predškolskog odgoja i obrazovanja Splitsko – dalmatinske županije Mirisi djetinjstva – Nacionalni kurikulum ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja – teorijske postavke i implementacija
Mjesto i datum
Makarska, Hrvatska, 12.11.2015. - 14.11.2015
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
konstrukcija kurikuluma ; modaliteti suradnje ; odgojitelji ; roditelji ; suradnja
(curriculum construction ; cooperation ; modalities of cooperation ; parents ; teachers ;)
Sažetak
Rad daje pregled teorijskih postavki o uključivanju roditelja u rad odgojno – obrazovnih ustanova. Opisani su modeli uključivanja roditelja, te učestalost uključivanja ovisno o oblicima aktivnosti. Kurikulumski pristup relativno je nov u hrvatskim ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, stoga je opravdano nedostatno uključivanje roditelja u ovaj vid suradnje. Prikazom primjera, ipak je moguće uvidjeti dobrobit koju svi sudionici u procesu imaju od roditeljskog uključivanja u konstrukciju kurikuluma. Svi postojeći modaliteti uključivanja doprinose razvoju kurikuluma, neovisno o tome je li to intencionalno ili slučajno djelovanje. Razvoj projekata u ustanovama ranog i predškoskog odgoja i obrazovanja ipak daje najviše mogućnosti za uključivanje roditelja u konstrukciju kurikuluma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija