Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 831144

Didaktičko-metodološko koncipiranje teleobrazovanja


Sapunar, Josip
Didaktičko-metodološko koncipiranje teleobrazovanja // Mostariensia (Mostar), 1 (2005), 22; 69-81 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 831144 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Didaktičko-metodološko koncipiranje teleobrazovanja
(Didactic and methodological concept of the tele- education)

Autori
Sapunar, Josip

Izvornik
Mostariensia (Mostar) (1023-8638) 1 (2005), 22; 69-81

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Didaktičko-metodološko koncipiranje teleobrazovanja
(Didactic and methodological concept of the tele-education)

Sažetak
Didaktičko-metodološko koncipiranje teleobrazovanja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Josip Sapunar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sapunar, Josip
Didaktičko-metodološko koncipiranje teleobrazovanja // Mostariensia (Mostar), 1 (2005), 22; 69-81 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Sapunar, J. (2005) Didaktičko-metodološko koncipiranje teleobrazovanja. Mostariensia (Mostar), 1 (22), 69-81.
@article{article, author = {Sapunar, Josip}, year = {2005}, pages = {69-81}, keywords = {Didakti\v{c}ko-metodolo\v{s}ko koncipiranje teleobrazovanja}, journal = {Mostariensia (Mostar)}, volume = {1}, number = {22}, issn = {1023-8638}, title = {Didakti\v{c}ko-metodolo\v{s}ko koncipiranje teleobrazovanja}, keyword = {Didakti\v{c}ko-metodolo\v{s}ko koncipiranje teleobrazovanja} }
@article{article, author = {Sapunar, Josip}, year = {2005}, pages = {69-81}, keywords = {Didactic and methodological concept of the tele-education}, journal = {Mostariensia (Mostar)}, volume = {1}, number = {22}, issn = {1023-8638}, title = {Didactic and methodological concept of the tele- education}, keyword = {Didactic and methodological concept of the tele-education} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font