Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 831041

Izrada ljudskih likova pomoću uređaja Kinect


Marko Nađ
Izrada ljudskih likova pomoću uređaja Kinect, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


CROSBI ID: 831041 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izrada ljudskih likova pomoću uređaja Kinect
(Modelling of Human Characters by Using Kinect)

Autori
Marko Nađ

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
05.07

Godina
2016

Stranica
25

Mentor
Mihajlović, Željka

Neposredni voditelj
Mihajlović, Željka

Ključne riječi
3D uzorkovanje; modeliranje; skinning; rigging; Kinect; Blender; Unity
(3D sa mpling; modeling; skinning; rigging; Kinect; Blender; Unity)

Sažetak
U ovom radu opisane su osnovne mogućnosti izrade ljudskih likova temeljenih na podacima dobivenim uzorkovanjem pomoću uređaja Micro soft Kinect. U prvom poglavlju opisane su prednosti uzorkovanja ovom metodom. U drugom poglavlju su opisane tehničke značajke uređaja. Treće poglavlje se bavi postupcima uzorkovanja i obrade uzorkovanih podataka trodimenzijskih objekata. U posljednjem poglavlju opisana je izrada virtualnog okruženja u koje su uklopljeni izrađeni ljudski modeli.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Mihajlović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.zemris.fer.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Marko Nađ
Izrada ljudskih likova pomoću uređaja Kinect, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Marko Nađ (2016) 'Izrada ljudskih likova pomoću uređaja Kinect', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2016}, pages = {25}, keywords = {3D uzorkovanje, modeliranje, skinning, rigging, Kinect, Blender, Unity}, title = {Izrada ljudskih likova pomo\'{c}u ure\djaja Kinect}, keyword = {3D uzorkovanje, modeliranje, skinning, rigging, Kinect, Blender, Unity}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2016}, pages = {25}, keywords = {3D sa mpling, modeling, skinning, rigging, Kinect, Blender, Unity}, title = {Modelling of Human Characters by Using Kinect}, keyword = {3D sa mpling, modeling, skinning, rigging, Kinect, Blender, Unity}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font