Pregled bibliografske jedinice broj: 830978
Usvojenost osnovnih koncepata iz botanike kod učenika petog razreda osnovne škole
Usvojenost osnovnih koncepata iz botanike kod učenika petog razreda osnovne škole // Zbornik sažetaka 12. hrvatskog biološkog kongresa / Book of abstracts of the 12th Croatian biological congress / / Klobučar, Göran ; Kopjar, Nevenka ; Gligora Udovič, Marija ; Lukša, Žaklin ; Jelić, Dušan (ur.). (ur.).
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2015. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 830978 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usvojenost osnovnih koncepata iz botanike kod učenika petog razreda osnovne škole
(ACQUISITION LEVEL OF BASIC BOTANY CONCEPTS BY ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS IN THE FIFTH GRADE)
Autori
Kletečki Nataša, Novoselić Daniela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik sažetaka 12. hrvatskog biološkog kongresa / Book of abstracts of the 12th Croatian biological congress /
/ Klobučar, Göran ; Kopjar, Nevenka ; Gligora Udovič, Marija ; Lukša, Žaklin ; Jelić, Dušan (ur.). - Zagreb : Hrvatsko biološko društvo, 2015
Skup
12. hrvatski biološki kongres s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 18.09.2015. - 23.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
priroda; botanika; niži razredi osnovne škole; koncepti; kognitivne razine
(nature; botany; primary school; elementary school; concepts; cognitive domain)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi usvojenost osnovnih koncepata botanike koje su učenici usvojili na kraju prvog obrazovnog ciklusa iz nastavnog predmeta „Priroda i društvo“ u nižim razredima osnovne škole. Istraživanje je provedeno s učenicima 5. razreda osnovne škole, a prije obrade nastavne teme „Biljka cvjetnjača“ nastavnog predmeta „Priroda“. Instrument istraživanja sastojao se od niza zadataka objektivnog tipa. Sadržavao je ukupno 26 pitanja koja su ispitivala tri kognitivne razine znanja: reproduktivno znanje (prva razina), konceptualno razumijevanje (druga razina) te rješavanje problema (treća razina). Zadaci su bili otvorenog tipa (nadopunjavanja, dosjećanja i esejskog tipa) te zatvorenog tipa (alternativnog izbora, višestrukog izbora, povezivanja ujednačenog tipa). Utvrđena je nedovoljna usvojenost osnovnih koncepata botanike. Učenici bolje rješavaju zadatke kojima se ispituje reproduktivno znanje, a manje su uspješni u rješavanju zadataka kojima se ispituju više kognitivne razine znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija