Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 830841

Nastavne metode kao poticaj učenikovoj kreativnosti


Dubovicki, Snježana; Omićević, Anastazija
Nastavne metode kao poticaj učenikovoj kreativnosti // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 62 (2016), 1; 105-124 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 830841 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavne metode kao poticaj učenikovoj kreativnosti
(Teaching Methods as the Incentives of Student's Creativity)

Autori
Dubovicki, Snježana ; Omićević, Anastazija

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 62 (2016), 1; 105-124

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
kreativnost ; nastava ; nastavne metode ; učenici ; učitelji
(creativity ; teaching ; teaching methods ; students ; teachers)

Sažetak
U radu se problematizira važnost kreativnosti u nastavi u kojoj ona ima mnogostruku ulogu. Pored kreativnosti, naglašava se i važnost nastavnih metoda uz pomoć kojih učenici lakše uče, razvijaju kritičko mišljenje, izmjenjuju socijalne oblike, predlažu aktivnosti, oslobađaju se straha, potiskuju dosadu te su intrinzično i ekstrinzično motivirani za većinu aktivnosti u kojima aktivno sudjeluju. Cilj rada je ispitati stavove učitelja i učenika prema nastavnim metodama kao mogućim poticateljima učeničke kreativnosti. Na osnovi triangulacije koja je primijenjena u istraživanju, prikupljeni su rezultati uz pomoć ankete, evaluacija pojedinih suvremenih nastavnih metoda te intervjua (s učiteljima i učenicima). Rezultati istraživanja pokazuju da nastavne metode utječu na poticanje učeničke kreativnosti, stvaraju ugodnu klimu, motiviraju učenike za nastavni sadržaj, potiskuju dosadu te potiču učenike na divergentno mišljenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Snježana Dubovicki (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Dubovicki, Snježana; Omićević, Anastazija
Nastavne metode kao poticaj učenikovoj kreativnosti // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 62 (2016), 1; 105-124 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Dubovicki, S. & Omićević, A. (2016) Nastavne metode kao poticaj učenikovoj kreativnosti. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 62 (1), 105-124.
@article{article, author = {Dubovicki, Snje\v{z}ana and Omi\'{c}evi\'{c}, Anastazija}, year = {2016}, pages = {105-124}, keywords = {kreativnost, nastava, nastavne metode, u\v{c}enici, u\v{c}itelji}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {62}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {Nastavne metode kao poticaj u\v{c}enikovoj kreativnosti}, keyword = {kreativnost, nastava, nastavne metode, u\v{c}enici, u\v{c}itelji} }
@article{article, author = {Dubovicki, Snje\v{z}ana and Omi\'{c}evi\'{c}, Anastazija}, year = {2016}, pages = {105-124}, keywords = {creativity, teaching, teaching methods, students, teachers}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {62}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {Teaching Methods as the Incentives of Student's Creativity}, keyword = {creativity, teaching, teaching methods, students, teachers} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA
  • EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA
  • Emerald Management Reviews database, United Kingdom
  • Ulrich Serials Analysis System, USA





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font