Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 830825

Procjene učitelja o kulturi škole


Brust Nemet, Maja; Mlinarević, Vesnica
Procjene učitelja o kulturi škole // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 62 (2016), 1; 93-104 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 830825 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjene učitelja o kulturi škole
(Teachers Assessments of the School Culture)

Autori
Brust Nemet, Maja ; Mlinarević, Vesnica

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 62 (2016), 1; 93-104

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kultura ; skriveni kurikulum ; škola ; učitelji
(culture ; hidden curriculum ; school ; teachers)

Sažetak
Pedagogijska su istraživanja posljednjih godina usmjerenija kulturnom kontekstu odgoja i obrazovanja, k vrijednostima, običajima, vjerovanjima i obrascima ponašanja koji ga određuju. Upravo odrednice kulturnog konteksta odgoja i obrazovanja čine skriveni kurikulum, ravnopravnog suodgojitelja koji snažno utječe na odgojno-obrazovnu ustanovu, kolegijalnost, profesionalnost, samoodređenje, zadovoljstvo, odnose, motivaciju i uspjeh. Odrednice skrivenog kurikuluma snažno utječu na cjelokupnu kulturu škole i čine školu prepoznatljivom. Kulturu je škole i skriveni kurikulum teško otkrivati i mijenjati, no istraživanja se usmjeravaju k pojedinim sastavnicama kurikuluma kako bi doprinijela otkrivanju kvalitete kulture škole koja posredno i neposredno utječe na sve dionike odgojno-obrazovnog sustava. Rezultati istraživanja provedenog među 696 učitelja osnovnih škola u Osječko-baranjskoj, Vukovarsko-srijemskoj, Brodsko-posavskoj, Virovitičko-podravskoj i Požeško-slavonskoj županiji pokazuju procjenu učitelja razredne i predmetne nastave o kulturi vlastite škole. Kultura škole u slavonskim županijama je pozitivna, a posebice se ističe statistički značajna razlika u identificiranju kulture osnovne škole s obzirom rade li učitelji u razrednoj ili predmetnoj nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesnica Mlinarević (autor)

Avatar Url Maja Brust Nemet (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr zivotiskola.foozos.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Brust Nemet, Maja; Mlinarević, Vesnica
Procjene učitelja o kulturi škole // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 62 (2016), 1; 93-104 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Brust Nemet, M. & Mlinarević, V. (2016) Procjene učitelja o kulturi škole. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 62 (1), 93-104.
@article{article, author = {Brust Nemet, Maja and Mlinarevi\'{c}, Vesnica}, year = {2016}, pages = {93-104}, keywords = {kultura, skriveni kurikulum, \v{s}kola, u\v{c}itelji}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {62}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {Procjene u\v{c}itelja o kulturi \v{s}kole}, keyword = {kultura, skriveni kurikulum, \v{s}kola, u\v{c}itelji} }
@article{article, author = {Brust Nemet, Maja and Mlinarevi\'{c}, Vesnica}, year = {2016}, pages = {93-104}, keywords = {culture, hidden curriculum, school, teachers}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {62}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {Teachers Assessments of the School Culture}, keyword = {culture, hidden curriculum, school, teachers} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA
  • EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA
  • Emerald Management Reviews database, United Kingdom
  • Ulrichs Serials Analysis System, USA





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font