Pregled bibliografske jedinice broj: 830721
Važnost igre u sveučilišnoj nastavi
Važnost igre u sveučilišnoj nastavi // Znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom Dijete, igra, stvaralaštvo : zbornik radova / Ivon, H. ; Mendeš, B. (ur.).
Zagreb : Split: Filozofski fakultet ; Savez društava Naša djeca Hrvatske, 2016. str. 65-73 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 830721 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost igre u sveučilišnoj nastavi
(The importance of a game in university teaching)
Autori
Dubovicki, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom Dijete, igra, stvaralaštvo : zbornik radova
/ Ivon, H. ; Mendeš, B. - Zagreb : Split : Filozofski fakultet ; Savez društava Naša djeca Hrvatske, 2016, 65-73
ISBN
978-953-7395-94-0
Skup
Znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom Dijete, igra, stvaralaštvo
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.09.2015. - 25.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
humanistička teorija; kurikulum; studenti; sveučilišni profesori
(humanistic theory; curriculum; students; university professors)
Sažetak
Polazeći od ranijih istraživanja, ali i od humanističke teorije o zadovoljavanju interesa i potreba svih sudionika nastavnoga procesa, razmišljamo o načinima uz pomoć kojih bi navedeno ostvarili u sveučilišnoj nastavi. Shvaćajući igru kao kreativnu aktivnost u kojoj sudjeluju svi sudionici stvarajući ugodnu atmosferu, tada možemo reći da je ona pogodna za razvoj svih ostalih potencijala. Uz pomoć različitih vrsta igara moguće je zadovoljiti veći broj studentskih (i profesorskih) interesa i potreba. Iz navedenih se razloga u radu ispituju stavovi studenata o važnosti igara u sveučilišnoj nastavi. Rezultati istraživanja pokazuju da studenti 5. godine smatraju kako su igre važne i poželjne (96%) u sveučilišnoj nastavi ponajprije iz razloga što nastavu čine dinamičnijom i zanimljivijom, studente čini aktivnima na nastavi, ali i iz razloga što su igre nešto što će studenti, budući učitelji, koristiti u svome budućemu radu. Kao prijedloge za uvođenje većeg broja igara u sveučilišnu nastavu studenti navode kolegije koji bi se bavili ovom problematikom, ali i edukaciju sveučilišnih profesora koji ih nerado ili gotovo uopće ne koriste.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Rad je objavljen i u Knjizi sažetaka, Snježana Krpes (ur.) ; Zagreb : Savez društava Naša djeca Hrvatske, 2015. ; ISBN 9789536103454.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Snježana Dubovicki
(autor)