Pregled bibliografske jedinice broj: 830664
Tko je publika publici? Medijske reprezentacije književne publike
Tko je publika publici? Medijske reprezentacije književne publike // Dani hvarskog kazališta. Publika i kritika / Senker, Boris ; Glunčić-Bužančić, Vinka (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Književni krug Split, 2016. str. 366-380 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 830664 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tko je publika publici? Medijske reprezentacije književne publike
(Who Watches the Audience? Media Representations of the Literary Audience)
Autori
Žužul, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dani hvarskog kazališta. Publika i kritika
/ Senker, Boris ; Glunčić-Bužančić, Vinka - Zagreb : Split : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Književni krug Split, 2016, 366-380
ISBN
978-953-347-082-5
Skup
Dani hvarskog kazališta. Publika i kritika
Mjesto i datum
Hvar, Hrvatska, 11.05.2016. - 14.05.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
književna publika ; čitatelj ; čitanje ; reprezentacija ; mediji
(literary audience ; readers ; perusal ; representation ; media)
Sažetak
Tekst se bavi kulturološkim učincima medijskih reprezentacija književne publike i međuodnosa književnog teksta i publike. Poznato je u suvremenoj kulturnoj teoriji da se o književnoj publici ne može misliti tek kao adresiranoj skupini konstruiranoj medijskim industrijama. Već nas Gramscijev model hegemonijske moći u medijima uči da moć nije isključivo nametnuta “odozgo”, nego podrazumijeva i dobrovoljno pristajanje “odozdo”. U konačnici svrha je rada upozoriti na šire posljedice pristajanja na jednostrano čitanje književne publike ili čitanje koje se obično nameće u masovnim medijima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija