Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 830642

Percepcija uloge društvenih mreža u promociji trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj


Kovac, Ivan; Protrka, Draga; Novak, Ivan
Percepcija uloge društvenih mreža u promociji trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (2016), 1; 31-49 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 830642 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija uloge društvenih mreža u promociji trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj
(Perception of the role of social networks in the promotion of retail chains in the Republic of Croatia)

Autori
Kovac, Ivan ; Protrka, Draga ; Novak, Ivan

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 1 (2016), 1; 31-49

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
Promocija ; Unapređenje prodaje ; Društvene mreže ; Trgovina
(sales promotion ; social networks ; retailing)

Sažetak
Autori analiziraju značaj i ulogu društvenih mreža kao alata za promociju proizvoda široke potrošnje. U radu se isto tako analiziraju percepcija, navike i preferencije korisnika društvenih mreža. Istražuje se intenzitet postojeće uporabe društvenih mreža od strane najvećih trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj. Prikazuje se specifikum promotivnih aktivnosti vezanih uz društvene mreže te se daje odgovor na pitanje u kojoj mjeri i kako trgovački lanci na tržištu Republike Hrvatske koriste društvene mreže kao medij za promociju. Rad daje sliku o stavovima sudionika društvenih mreža vezano uz značaj promotivnih aktivnosti putem istih u Republici Hrvatskoj. Slijedom toga istražila se uloga i mogućnosti korištenja društvenih mreža u promociji poslovanja trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Kovač (autor)

Avatar Url Ivan Novak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovac, Ivan; Protrka, Draga; Novak, Ivan
Percepcija uloge društvenih mreža u promociji trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (2016), 1; 31-49 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Kovac, I., Protrka, D. & Novak, I. (2016) Percepcija uloge društvenih mreža u promociji trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (1), 31-49.
@article{article, author = {Kovac, Ivan and Protrka, Draga and Novak, Ivan}, year = {2016}, pages = {31-49}, keywords = {Promocija, Unapre\djenje prodaje, Dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Trgovina}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1333-8900}, title = {Percepcija uloge dru\v{s}tvenih mre\v{z}a u promociji trgova\v{c}kih lanaca u Republici Hrvatskoj}, keyword = {Promocija, Unapre\djenje prodaje, Dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Trgovina} }
@article{article, author = {Kovac, Ivan and Protrka, Draga and Novak, Ivan}, year = {2016}, pages = {31-49}, keywords = {sales promotion, social networks, retailing}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1333-8900}, title = {Perception of the role of social networks in the promotion of retail chains in the Republic of Croatia}, keyword = {sales promotion, social networks, retailing} }

Časopis indeksira:


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font