Pregled bibliografske jedinice broj: 830642
Percepcija uloge društvenih mreža u promociji trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj
Percepcija uloge društvenih mreža u promociji trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (2016), 1; 31-49 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 830642 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija uloge društvenih mreža u promociji trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj
(Perception of the role of social networks in the promotion of retail chains in the Republic of Croatia)
Autori
Kovac, Ivan ; Protrka, Draga ; Novak, Ivan
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 1
(2016), 1;
31-49
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
Promocija ; Unapređenje prodaje ; Društvene mreže ; Trgovina
(sales promotion ; social networks ; retailing)
Sažetak
Autori analiziraju značaj i ulogu društvenih mreža kao alata za promociju proizvoda široke potrošnje. U radu se isto tako analiziraju percepcija, navike i preferencije korisnika društvenih mreža. Istražuje se intenzitet postojeće uporabe društvenih mreža od strane najvećih trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj. Prikazuje se specifikum promotivnih aktivnosti vezanih uz društvene mreže te se daje odgovor na pitanje u kojoj mjeri i kako trgovački lanci na tržištu Republike Hrvatske koriste društvene mreže kao medij za promociju. Rad daje sliku o stavovima sudionika društvenih mreža vezano uz značaj promotivnih aktivnosti putem istih u Republici Hrvatskoj. Slijedom toga istražila se uloga i mogućnosti korištenja društvenih mreža u promociji poslovanja trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit