Pregled bibliografske jedinice broj: 830476
Stavovi odgojitelja o provođenju kineziološke kulture u vrtićima s obzirom na njihov stupanj obrazovanja
Stavovi odgojitelja o provođenju kineziološke kulture u vrtićima s obzirom na njihov stupanj obrazovanja // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja: Kineziološka edukacija sadašnjost i budućnost / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 115-122 (demonstracija, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 830476 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi odgojitelja o provođenju kineziološke kulture u vrtićima s obzirom na njihov stupanj obrazovanja
(Attitudes of preschool educators on the implementation of psyhicall activities in kindergartens with regard to their level of education)
Autori
Dvorski, Marijana ; Kokanović, Tihana ; Bogovčić, Sanja ; M atić, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja: Kineziološka edukacija sadašnjost i budućnost
/ Opić, Siniša ; Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 115-122
Skup
MEĐUNARODNA ZNANSTVENA KONFERENCIJA “ISTRAŽIVANJA PARADIGMI DJETINJSTVA, ODGOJA I OBRAZOVANJA”
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Demonstracija
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
dječji vrtić ; odgajatelj ; tjelesna i zdravstvena kultura
(kindergarten ; educator ; physical education ;)
Sažetak
Provođenje tjelesne i zdravstvene kulture u svrhu osiguranja zdravog razvoja predškolske djece osmišljen je planiranim i programiranim kineziološkim aktivnostima. Tjelesna aktivnost djeteta predškolske dobi temeljni je uvjet za pravilan rast i razvoj. Nedostatak tjelesnih aktivnosti nepovoljno utječe ne samo na rast i razvoj, već i na cjelokupno zdravlje djeteta. U današnje vrijeme djeca su sve više sklona statičnim aktivnostima. Neke od posljedica takvog načina života su pretilost, napetost, te nezainteresiranost za aktivno sudjelovanje u motoričkim igrama. Primarna odgojna zadaća u provedbi sata tjelesne i zdravstvene kulture je stjecanje korisnih i zdravih navika vježbanja, kretanja i življenja od rane i predškolske dobi. Cilj ovog rada je utvrditi postoji li statistički značajna razlika u stavovima odgojitelja o provedbi kineziološke kulture u predškolskim ustanovama s obzirom na stupanj obrazovanja odgojitelja. Istraživani su stavovi odgojitelja o učinkovitosti sata tjelesnog vježbanja u dječjim vrtićima, zastupljenosti tjelesnog vježbanja u planiranom tjednom planu i programu, iskorištenosti raspoloživih uvjeta za kontinuiranu provedbu tjelesnog vježbanja, faktori koji utječu na realizaciju planiranih satova tjelesnog vježbanja. Dobiveni rezultati su uspoređeni kao i njihova povezanost sa stupnjem obrazovanja odgojitelja. Istraživanje je provedeno među odgojiteljima dječjih vrtića u Sisku, Zaprešiću i Zagrebu, te odgojiteljima koji su polaznici prve i druge godine Diplomskog sveučilišnog studija Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Izvorni jezik
Hrvatski