Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 830476

Stavovi odgojitelja o provođenju kineziološke kulture u vrtićima s obzirom na njihov stupanj obrazovanja


Dvorski, Marijana; Kokanović, Tihana; Bogovčić, Sanja; M atić, Ines
Stavovi odgojitelja o provođenju kineziološke kulture u vrtićima s obzirom na njihov stupanj obrazovanja // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja: Kineziološka edukacija sadašnjost i budućnost / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 115-122 (demonstracija, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 830476 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi odgojitelja o provođenju kineziološke kulture u vrtićima s obzirom na njihov stupanj obrazovanja
(Attitudes of preschool educators on the implementation of psyhicall activities in kindergartens with regard to their level of education)

Autori
Dvorski, Marijana ; Kokanović, Tihana ; Bogovčić, Sanja ; M atić, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja: Kineziološka edukacija sadašnjost i budućnost / Opić, Siniša ; Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 115-122

Skup
MEĐUNARODNA ZNANSTVENA KONFERENCIJA “ISTRAŽIVANJA PARADIGMI DJETINJSTVA, ODGOJA I OBRAZOVANJA”

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015

Vrsta sudjelovanja
Demonstracija

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
dječji vrtić ; odgajatelj ; tjelesna i zdravstvena kultura
(kindergarten ; educator ; physical education ;)

Sažetak
Provođenje tjelesne i zdravstvene kulture u svrhu osiguranja zdravog razvoja predškolske djece osmišljen je planiranim i programiranim kineziološkim aktivnostima. Tjelesna aktivnost djeteta predškolske dobi temeljni je uvjet za pravilan rast i razvoj. Nedostatak tjelesnih aktivnosti nepovoljno utječe ne samo na rast i razvoj, već i na cjelokupno zdravlje djeteta. U današnje vrijeme djeca su sve više sklona statičnim aktivnostima. Neke od posljedica takvog načina života su pretilost, napetost, te nezainteresiranost za aktivno sudjelovanje u motoričkim igrama. Primarna odgojna zadaća u provedbi sata tjelesne i zdravstvene kulture je stjecanje korisnih i zdravih navika vježbanja, kretanja i življenja od rane i predškolske dobi. Cilj ovog rada je utvrditi postoji li statistički značajna razlika u stavovima odgojitelja o provedbi kineziološke kulture u predškolskim ustanovama s obzirom na stupanj obrazovanja odgojitelja. Istraživani su stavovi odgojitelja o učinkovitosti sata tjelesnog vježbanja u dječjim vrtićima, zastupljenosti tjelesnog vježbanja u planiranom tjednom planu i programu, iskorištenosti raspoloživih uvjeta za kontinuiranu provedbu tjelesnog vježbanja, faktori koji utječu na realizaciju planiranih satova tjelesnog vježbanja. Dobiveni rezultati su uspoređeni kao i njihova povezanost sa stupnjem obrazovanja odgojitelja. Istraživanje je provedeno među odgojiteljima dječjih vrtića u Sisku, Zaprešiću i Zagrebu, te odgojiteljima koji su polaznici prve i druge godine Diplomskog sveučilišnog studija Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tihana Kokanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dvorski, Marijana; Kokanović, Tihana; Bogovčić, Sanja; M atić, Ines
Stavovi odgojitelja o provođenju kineziološke kulture u vrtićima s obzirom na njihov stupanj obrazovanja // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja: Kineziološka edukacija sadašnjost i budućnost / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 115-122 (demonstracija, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Dvorski, M., Kokanović, T., Bogovčić, S. & M atić, I. (2015) Stavovi odgojitelja o provođenju kineziološke kulture u vrtićima s obzirom na njihov stupanj obrazovanja. U: Opić, S. & Matijević, M. (ur.)Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja: Kineziološka edukacija sadašnjost i budućnost.
@article{article, author = {Dvorski, Marijana and Kokanovi\'{c}, Tihana and Bogov\v{c}i\'{c}, Sanja and M ati\'{c}, Ines}, year = {2015}, pages = {115-122}, keywords = {dje\v{c}ji vrti\'{c}, odgajatelj, tjelesna i zdravstvena kultura}, title = {Stavovi odgojitelja o provo\djenju kineziolo\v{s}ke kulture u vrti\'{c}ima s obzirom na njihov stupanj obrazovanja}, keyword = {dje\v{c}ji vrti\'{c}, odgajatelj, tjelesna i zdravstvena kultura}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dvorski, Marijana and Kokanovi\'{c}, Tihana and Bogov\v{c}i\'{c}, Sanja and M ati\'{c}, Ines}, year = {2015}, pages = {115-122}, keywords = {kindergarten, educator, physical education, }, title = {Attitudes of preschool educators on the implementation of psyhicall activities in kindergartens with regard to their level of education}, keyword = {kindergarten, educator, physical education, }, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font