Pregled bibliografske jedinice broj: 830328
Prilog poučavanju hrvatskoga kao nematerinskog jezika
Prilog poučavanju hrvatskoga kao nematerinskog jezika // Volume of collected Croatian (and English) language essays based on papers presented on the Day of Hungarian Science till 2013. / Toth Sandor, Attila (ur.).
Baja: Eötvös József Főiskola, 2015. str. 56-65
CROSBI ID: 830328 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prilog poučavanju hrvatskoga kao nematerinskog jezika
(Contribution to teaching Croatian as the non- native language)
Autori
Turza-Bogdan, Tamara ; Ciglar, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Volume of collected Croatian (and English) language essays based on papers presented on the Day of Hungarian Science till 2013.
Urednik/ci
Toth Sandor, Attila
Izdavač
Eötvös József Főiskola
Grad
Baja
Godina
2015
Raspon stranica
56-65
ISBN
978 615 5429 17 0
Ključne riječi
hrvatski kao strani/nematerinski jezik, Romi, strategije poučavanja.
(Croatian as a foreign/non-native language, Roma, teaching strategies)
Sažetak
Zanimalo nas je kako učitelji razredne nastave pristupaju usvajanju hrvatskoga jezika: utječe li jezična kompetencija učenika na planiranje nastave, usvaja li se jezik kroz komunikaciju, kojim se metodama usvajanja jezika služe te kakav je njihov osobni doživljaj vlasitog rada kao i razmišljanja o društvenom kontekstu problema. Ispitanici su bili učitelji Međimurske županije koji rade u razredima s učenicima kojima je hrvatski nematerinski jezik. Na temelju dobivenih rezultata kritički se propituju mjere predložene za rješavanje postojećeg stanja. Raspravlja se o mogućnostima mijenjanja stanja u kontekstu definiranja nove paradigme u interpretaciji navedene problematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin,
Učiteljski fakultet, Zagreb