Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 830224

Utjecaj proširenja marke na osobnost roditeljske marke


Krupka, Zoran; Butara, Ana
Utjecaj proširenja marke na osobnost roditeljske marke // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2016), 1; 87-102 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 830224 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj proširenja marke na osobnost roditeljske marke
(The Impact of Brand Extension on Parent Brand Personality)

Autori
Krupka, Zoran ; Butara, Ana

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 14 (2016), 1; 87-102

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
osobnost marke; proširenje marke; Aakerin model osobnosti marke
(brand personality; brand extension; Aaker's model of brand personality)

Sažetak
Jedna od najčešćih strategija predstavljanja novih proizvoda na tržište je proširenje marke. Da bi proširenje marke bilo uspješno mora postojati konzistentnost imidža i kategorije proizvoda roditeljske i proširene marke. Obzirom da u literaturi postoji jaz u proučavanju utjecaja proširenja marke na osobnost (kao jednu od osnovnih komponenti imidža) roditeljske marke, upravo on predstavlja svrhu i glavni doprinos ovog rada. Za potrebe istraživanja kreirane su tri varijante upitnika kojima je mjerena osobnost roditeljske marke koristeći Aakerin model osobnosti marke. Dok je bazična varijanta upitnika mjerila osobnost roditeljske marke bez predstavljenog hipotetskog proširenja, preostale dvije varijante su mjerile osobnost roditeljske marke nakon prezentiranog hipotetskog proširenja unutar iste i u novu kategoriju proizvoda. Rezultati su pokazali da proširenje marke unutar iste kategorije proizvoda ne utječe na promjenu dimenzija osobnosti roditeljske marke, dok proširenje u novu kategoriju utječe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krupka, Zoran; Butara, Ana
Utjecaj proširenja marke na osobnost roditeljske marke // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2016), 1; 87-102 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Krupka, Z. & Butara, A. (2016) Utjecaj proširenja marke na osobnost roditeljske marke. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (1), 87-102.
@article{article, author = {Krupka, Zoran and Butara, Ana}, year = {2016}, pages = {87-102}, keywords = {osobnost marke, pro\v{s}irenje marke, Aakerin model osobnosti marke}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {14}, number = {1}, issn = {1333-8900}, title = {Utjecaj pro\v{s}irenja marke na osobnost roditeljske marke}, keyword = {osobnost marke, pro\v{s}irenje marke, Aakerin model osobnosti marke} }
@article{article, author = {Krupka, Zoran and Butara, Ana}, year = {2016}, pages = {87-102}, keywords = {brand personality, brand extension, Aaker's model of brand personality}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {14}, number = {1}, issn = {1333-8900}, title = {The Impact of Brand Extension on Parent Brand Personality}, keyword = {brand personality, brand extension, Aaker's model of brand personality} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit
  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font