Pregled bibliografske jedinice broj: 830058
Komunikacijska strategija brenda na digitalnoj platformi: studija slučaja
Komunikacijska strategija brenda na digitalnoj platformi: studija slučaja // Život u digitalnom dobu – društveni aspekti, Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz marketinga i komunikacija ‘’Fedor Rocco’’, Zbornik radova / Living in a Digital World – Social Aspects, 2nd International Scientific and Professional Conference ''Fedor Rocco'' marketing and communications, Book of Proceedings. / Grmuša, T., gl. ur. ; Rocco S., Zavišić, Ž. ; Šipić, N. (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2016. str. 120-137 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 830058 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijska strategija brenda na digitalnoj platformi: studija slučaja
(Communication Strategy of a Brand on a Digital Level: Case Study)
Autori
Rocco, Sanja ; Zaninović, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Život u digitalnom dobu – društveni aspekti, Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz marketinga i komunikacija ‘’Fedor Rocco’’, Zbornik radova / Living in a Digital World – Social Aspects, 2nd International Scientific and Professional Conference ''Fedor Rocco'' marketing and communications, Book of Proceedings.
/ Grmuša, T., gl. ur. ; Rocco S., Zavišić, Ž. ; Šipić, N. - Zagreb : Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2016, 120-137
ISBN
978-953-57657-8-3
Skup
Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz marketinga i komunikacija ‘’Fedor Rocco’’/ 2nd International Scientific and Professional Conference ''Fedor Rocco'' marketing and communications
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 18.03.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
komunikacijska strategija; brand; digitalni mediji; društvene mreže; sadržaj (content)
(communication strategy; brand; digital media; social networks; content)
Sažetak
Upravljanje markama pojavom društvenih medija dobilo je novu razinu komunikacije. Poseban izazov za menadžere predstavlja prilagodba već postojeće komunikacijske strategije digitalnim medijima i novom načinu komuniciranja prema onim ciljnim skupina koje se tim medijima učestalo koriste. Kojoj se ciljnoj skupini brand, prepoznatljiva marka izgrađenog imidža, obraća na društvenim mrežama kad je u pitanju hrvatsko tržište i kako definirati kvalitetan pristup, istraživačka su pitanja kojima se bavi ovaj rad. Također se proučava kako se na društvenim mrežama formiraju zajednice koje dijele iste vrijednosti kao i sama marka, podupirući ju sadržajem kojeg korisnici sami kreiraju (user generated content). Virtualna prisutnost branda uključuje svu njegovu online komunikaciju kao i način prezentacije, od dizajniranja internetske stranice do tona poruke te rješavanja upita korisnika. Da bi se stvorila virtualna prisutnost nekog branda potrebno je imati dobru strategiju korištenja društvenih mreža poput Facebook-a i Twitter-a, YouTube-a, blogova ili foruma, a temelji se na kontinuiranom kreiranju sadržaja i interakciji, odnosno dvosmjernoj komunikaciji s korisnicima. U uvodu rada analizira se literatura posvećena temi, te se definiraju osnovni pojmovi. Zatim slijedi prikaz poslovnog slučaja izgradnje komunikacijske strategije hrvatskog branda na društvenim mrežama s analizom ključnih elemenata. Temeljem obrađenog poslovnog slučaja izvode se određeni zaključci te preporuke za daljnja istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija