Pregled bibliografske jedinice broj: 829893
Mikrohistorijski potencijali u kontekstu poučavanja i učenja (na primjeru Sinjske alke)
Mikrohistorijski potencijali u kontekstu poučavanja i učenja (na primjeru Sinjske alke) // Građa i prilozi za povijest Dalmacije, 27 (2017), x-x (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 829893 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mikrohistorijski potencijali u kontekstu
poučavanja i učenja (na primjeru Sinjske alke)
(Micro historical potential in the context of
teaching and learning (on the example of
Sinjska Alke – Alka Tournament))
Autori
Domazet, Mladenko
Izvornik
Građa i prilozi za povijest Dalmacije (0351-4307) 27
(2017);
X-x
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Mikrohistorija ; Sinjska alka ; kontekst poučavanja i učenja ; izvannastavne aktivnosti
(Micro History ; Alka Tournament in Sinj ; the context of teaching and learning ; extracurricular activities)
Sažetak
Ovaj rad sadržajno obuhvaća poučavanje i učenje mikrohistorijske razine na primjeru Sinjske alke (u užem i širem smislu) u nastavnome procesu, a čije uporište vidno naslanja ne intencije Nacionalnog okvirnog kurikuluma. Raspon implementacija otvara šire mogućnosti, od djelomičnog produbljivanja nastavnog gradiva u okviru redovne nastave do izvannastavnih aktivnosti i međunarodnog povezivanja škola kroz ciljane projekte.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest