Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 829788

Uticaj društvenog marketinga na stvaranje zdravog stila života


Guzovski, Marina
Uticaj društvenog marketinga na stvaranje zdravog stila života, 2015., doktorska disertacija, Univerzitet "Džon Nezbit" (Megatrend univerzitet), Fakultet za poslovne studije, Beograd, Republika Srbija


CROSBI ID: 829788 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uticaj društvenog marketinga na stvaranje zdravog stila života
(Impact of social marketing on creating a healthy lifestyle)

Autori
Guzovski, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Univerzitet "Džon Nezbit" (Megatrend univerzitet), Fakultet za poslovne studije

Mjesto
Beograd, Republika Srbija

Datum
10.12

Godina
2015

Stranica
222

Mentor
Prof. dr. Beba Rakić, redovni profesor

Ključne riječi
društveni marketing; zdrav stil života; zdravlje; zdrava hrana; fizička aktivnost; holistički pristup zdravlju; marketing aktivnosti; navike; promena ponašanja
(social marketing; healthy lifestyle; health; healthy food; physical activity; holistic approach to health; marketing activities; habits; behaviour change)

Sažetak
Danas je zdravlje u središtu nacionalnih i međunarodnih politika i strategija razvitka. Društveni marketing podrazumeva upotrebu marketinških principa i tehnika kako bi se uticalo na ciljnu grupu da dobrovoljno prihvati, odbije, izmeni ili napusti ponašanje u korist pojedinca, grupe ili društva u celini s namerom unapređenja kvaliteta života. Primenom marketinga u ostvarivanju vizije i misije strategija kojima se promoviše zdravlje i zdrav stil života doprinosi se boljem rešavanju društvenih problema kao i boljem funkcionisanju društva kao celine. Holističkim marketing aktivnostima svih zainteresovanih strana zajednice od vlada, farmaceutskih kompanija, poljoprivrednih organizacija i proizvođača zdrave hrane, obrazovnih institucija na stvaranju pozitivnih stavova i navika o zdravom stilu života, razvoju zdravstvenog turizma i promocije velnesa, te uticaja globalizacije, viralnog marketinga i medija na informisanost stanovnika nastoji se uticati na razvijanje svesti o brizi za zdravlje i potrebu razvijanja zdravog stila života. Promena ponašanja i navika ljudi jedan je od najtežih zadataka društvenog marketinga jer se od ljudi traži promena njihovih navika, a istovremeno im se ne pokazuje korist neke nove navike ili promenjenog stila života. Ulaganje u sopstveno zdravlje je jedan od primarnih ciljeva koji u konačnici doprinosi kulturi življenja, a zdrav stil života treba postati krucijalna životna veština.

Izvorni jezik
Srp

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Guzovski, Marina
Uticaj društvenog marketinga na stvaranje zdravog stila života, 2015., doktorska disertacija, Univerzitet "Džon Nezbit" (Megatrend univerzitet), Fakultet za poslovne studije, Beograd, Republika Srbija
Guzovski, M. (2015) 'Uticaj društvenog marketinga na stvaranje zdravog stila života', doktorska disertacija, Univerzitet "Džon Nezbit" (Megatrend univerzitet), Fakultet za poslovne studije, Beograd, Republika Srbija.
@phdthesis{phdthesis, author = {Guzovski, Marina}, year = {2015}, pages = {222}, keywords = {dru\v{s}tveni marketing, zdrav stil \v{z}ivota, zdravlje, zdrava hrana, fizi\v{c}ka aktivnost, holisti\v{c}ki pristup zdravlju, marketing aktivnosti, navike, promena pona\v{s}anja}, title = {Uticaj dru\v{s}tvenog marketinga na stvaranje zdravog stila \v{z}ivota}, keyword = {dru\v{s}tveni marketing, zdrav stil \v{z}ivota, zdravlje, zdrava hrana, fizi\v{c}ka aktivnost, holisti\v{c}ki pristup zdravlju, marketing aktivnosti, navike, promena pona\v{s}anja}, publisherplace = {Beograd, Republika Srbija} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Guzovski, Marina}, year = {2015}, pages = {222}, keywords = {social marketing, healthy lifestyle, health, healthy food, physical activity, holistic approach to health, marketing activities, habits, behaviour change}, title = {Impact of social marketing on creating a healthy lifestyle}, keyword = {social marketing, healthy lifestyle, health, healthy food, physical activity, holistic approach to health, marketing activities, habits, behaviour change}, publisherplace = {Beograd, Republika Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font