Pregled bibliografske jedinice broj: 829756
Marketing pristup zdravstvu
Marketing pristup zdravstvu // Zbornik radova 4. međunarodne konferencije "Razvoj javne uprave"Vukovar, 25. i 26. 04.2014. godine, str: 193-205, ISBN 978-953- 7734-09-1 / Kulenović, Željka, Vajda Halak, Željka (ur.).
Vukovar, 2014. str. 193-205 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 829756 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing pristup zdravstvu
(Marketing approach to health)
Autori
Guzovski, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 4. međunarodne konferencije "Razvoj javne uprave"Vukovar, 25. i 26. 04.2014. godine, str: 193-205, ISBN 978-953- 7734-09-1
/ Kulenović, Željka, Vajda Halak, Željka - Vukovar, 2014, 193-205
ISBN
978-953-7734-09-1
Skup
4. međunarodna konferencije "Razvoj javne uprave"
Mjesto i datum
Vukovar, Hrvatska, 25.04.2016. - 26.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
društveni marketing ; strategija ; marketing ; promicanje zdravlja ; zdravstvo
(social marketing ; strategy ; marketing ; health promotion ; health care)
Sažetak
Kreiranje i prezentiranje zdravstvene informacije, komunikacija i zdravstvena intervencija korištenjem pristupa orijentiranog prema korisniku i formiranje strategije u svrhu promocije i zaštite zdravlja različitih dijelova populacije sastavni su dio zdravstvenog marketinga. Upravo u dijelu promicanja zdravlja ključan je društveni marketing u javnom sektoru, koji se bavi zdravljem i zdravstvom. Nacionalna strategija razvoja zdravstva u Republici Hrvatskoj ključni je dokument kojim su definirane mjere zdravstvene zaštite i aktivnosti za: očuvanje i unapređenje zdravlja, sprečavanje bolesti, rano otkrivanje bolesti, pravodobno liječenje i zdravstvenu njegu i rehabilitaciju, a nastala je kao rezultat prepoznavanja problema vezanih za zdravlje stanovništva i mehanizama za njihovo rješavanje te podizanje kvalitete života, a u skladu sa krovnim strategijama Europske unije i Svjetske zdravstvene organizacije. Nacionalna strategija razvoja zdravstva Republike Hrvatske usvojena je u rujnu 2012. U radu je dan osvrt na strateško marketing planiranje na primjeru preventivnih nacionalnih programa Strategije razvoja zdravstva.
Izvorni jezik
Hrvatski