Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 829756

Marketing pristup zdravstvu


Guzovski, Marina
Marketing pristup zdravstvu // Zbornik radova 4. međunarodne konferencije "Razvoj javne uprave"Vukovar, 25. i 26. 04.2014. godine, str: 193-205, ISBN 978-953- 7734-09-1 / Kulenović, Željka, Vajda Halak, Željka (ur.).
Vukovar, 2014. str. 193-205 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 829756 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing pristup zdravstvu
(Marketing approach to health)

Autori
Guzovski, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 4. međunarodne konferencije "Razvoj javne uprave"Vukovar, 25. i 26. 04.2014. godine, str: 193-205, ISBN 978-953- 7734-09-1 / Kulenović, Željka, Vajda Halak, Željka - Vukovar, 2014, 193-205

ISBN
978-953-7734-09-1

Skup
4. međunarodna konferencije "Razvoj javne uprave"

Mjesto i datum
Vukovar, Hrvatska, 25.04.2016. - 26.04.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
društveni marketing ; strategija ; marketing ; promicanje zdravlja ; zdravstvo
(social marketing ; strategy ; marketing ; health promotion ; health care)

Sažetak
Kreiranje i prezentiranje zdravstvene informacije, komunikacija i zdravstvena intervencija korištenjem pristupa orijentiranog prema korisniku i formiranje strategije u svrhu promocije i zaštite zdravlja različitih dijelova populacije sastavni su dio zdravstvenog marketinga. Upravo u dijelu promicanja zdravlja ključan je društveni marketing u javnom sektoru, koji se bavi zdravljem i zdravstvom. Nacionalna strategija razvoja zdravstva u Republici Hrvatskoj ključni je dokument kojim su definirane mjere zdravstvene zaštite i aktivnosti za: očuvanje i unapređenje zdravlja, sprečavanje bolesti, rano otkrivanje bolesti, pravodobno liječenje i zdravstvenu njegu i rehabilitaciju, a nastala je kao rezultat prepoznavanja problema vezanih za zdravlje stanovništva i mehanizama za njihovo rješavanje te podizanje kvalitete života, a u skladu sa krovnim strategijama Europske unije i Svjetske zdravstvene organizacije. Nacionalna strategija razvoja zdravstva Republike Hrvatske usvojena je u rujnu 2012. U radu je dan osvrt na strateško marketing planiranje na primjeru preventivnih nacionalnih programa Strategije razvoja zdravstva.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Guzovski, Marina
Marketing pristup zdravstvu // Zbornik radova 4. međunarodne konferencije "Razvoj javne uprave"Vukovar, 25. i 26. 04.2014. godine, str: 193-205, ISBN 978-953- 7734-09-1 / Kulenović, Željka, Vajda Halak, Željka (ur.).
Vukovar, 2014. str. 193-205 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Guzovski, M. (2014) Marketing pristup zdravstvu. U: Kulenović, Željka, Vajda Halak, Željka (ur.)Zbornik radova 4. međunarodne konferencije "Razvoj javne uprave"Vukovar, 25. i 26. 04.2014. godine, str: 193-205, ISBN 978-953- 7734-09-1.
@article{article, author = {Guzovski, Marina}, year = {2014}, pages = {193-205}, keywords = {dru\v{s}tveni marketing, strategija, marketing, promicanje zdravlja, zdravstvo}, isbn = {978-953-7734-09-1}, title = {Marketing pristup zdravstvu}, keyword = {dru\v{s}tveni marketing, strategija, marketing, promicanje zdravlja, zdravstvo}, publisherplace = {Vukovar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Guzovski, Marina}, year = {2014}, pages = {193-205}, keywords = {social marketing, strategy, marketing, health promotion, health care}, isbn = {978-953-7734-09-1}, title = {Marketing approach to health}, keyword = {social marketing, strategy, marketing, health promotion, health care}, publisherplace = {Vukovar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font