Pregled bibliografske jedinice broj: 829654
Rano učenje stranog jezika u waldorfskoj pedagogiji
Rano učenje stranog jezika u waldorfskoj pedagogiji // Dijete, igra, stvaralaštvo / Branimir Mendeš (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 157-160 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 829654 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rano učenje stranog jezika u waldorfskoj pedagogiji
(Early Foreign Language Learning in Waldorf Pedagogy)
Autori
Palić, Bernarda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Dijete, igra, stvaralaštvo
/ Branimir Mendeš - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016, 157-160
ISBN
978-953-7395-98-8
Skup
Dijete, igra, STVARALAŠTVO
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.09.2015. - 25.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
igra; implicitno učenje; jezične igre; poetski jezik; učenje engleskog jezika
(play; implicit learning; language play; English language learning; poetic language)
Sažetak
Waldorfska pedagogija polazi od pretpostavke da je dijete osjetilni organizam te putem vlastitih iskustava stupa u odnos sa svijetom. Dijete u ranoj dobi uči rukama, srcem i glavom. U ranom djetinjstvu dijete uči implicitno tako da oponašanje i voljne aktivnosti imaju prednost nad svjesnim intencionalnim učenjem. Na primjerima pjesmica u engleskom jeziku vidljivo je da aktivna igra najbolji medij za usvajanje vokabulara, razvijanja osjećaja za ritam i melodiju jezika kao i za aktivno sudjelovanje u grupi (poticanje socijalne kompetencije). Početna točka poučavanja stranog jezika je zborski govor i pjevanje temeljeno na imitiranju (značenje kojih potvrđuju najnovija istraživanja mozga). Poetski jezik – ritam i rima – tvori jedan od dva glavna stupa u učenju jezika. Jezične igre u početnom učenju engleskog jezika fokus usmjeravaju na samu aktivnost i imitaciju govornih modela u njihovoj okolini te djeca ne primjećuju kako su uključena u korištenje stranog jezika, tj. uče implicitno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija