Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 829654

Rano učenje stranog jezika u waldorfskoj pedagogiji


Palić, Bernarda
Rano učenje stranog jezika u waldorfskoj pedagogiji // Dijete, igra, stvaralaštvo / Branimir Mendeš (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 157-160 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 829654 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rano učenje stranog jezika u waldorfskoj pedagogiji
(Early Foreign Language Learning in Waldorf Pedagogy)

Autori
Palić, Bernarda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Dijete, igra, stvaralaštvo / Branimir Mendeš - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016, 157-160

ISBN
978-953-7395-98-8

Skup
Dijete, igra, STVARALAŠTVO

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.09.2015. - 25.09.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
igra; implicitno učenje; jezične igre; poetski jezik; učenje engleskog jezika
(play; implicit learning; language play; English language learning; poetic language)

Sažetak
Waldorfska pedagogija polazi od pretpostavke da je dijete osjetilni organizam te putem vlastitih iskustava stupa u odnos sa svijetom. Dijete u ranoj dobi uči rukama, srcem i glavom. U ranom djetinjstvu dijete uči implicitno tako da oponašanje i voljne aktivnosti imaju prednost nad svjesnim intencionalnim učenjem. Na primjerima pjesmica u engleskom jeziku vidljivo je da aktivna igra najbolji medij za usvajanje vokabulara, razvijanja osjećaja za ritam i melodiju jezika kao i za aktivno sudjelovanje u grupi (poticanje socijalne kompetencije). Početna točka poučavanja stranog jezika je zborski govor i pjevanje temeljeno na imitiranju (značenje kojih potvrđuju najnovija istraživanja mozga). Poetski jezik – ritam i rima – tvori jedan od dva glavna stupa u učenju jezika. Jezične igre u početnom učenju engleskog jezika fokus usmjeravaju na samu aktivnost i imitaciju govornih modela u njihovoj okolini te djeca ne primjećuju kako su uključena u korištenje stranog jezika, tj. uče implicitno.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Bernarda Tokić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Palić, Bernarda
Rano učenje stranog jezika u waldorfskoj pedagogiji // Dijete, igra, stvaralaštvo / Branimir Mendeš (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 157-160 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Palić, B. (2016) Rano učenje stranog jezika u waldorfskoj pedagogiji. U: Branimir Mendeš (ur.)Dijete, igra, stvaralaštvo.
@article{article, author = {Pali\'{c}, Bernarda}, year = {2016}, pages = {157-160}, keywords = {igra, implicitno u\v{c}enje, jezi\v{c}ne igre, poetski jezik, u\v{c}enje engleskog jezika}, isbn = {978-953-7395-98-8}, title = {Rano u\v{c}enje stranog jezika u waldorfskoj pedagogiji}, keyword = {igra, implicitno u\v{c}enje, jezi\v{c}ne igre, poetski jezik, u\v{c}enje engleskog jezika}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pali\'{c}, Bernarda}, year = {2016}, pages = {157-160}, keywords = {play, implicit learning, language play, English language learning, poetic language}, isbn = {978-953-7395-98-8}, title = {Early Foreign Language Learning in Waldorf Pedagogy}, keyword = {play, implicit learning, language play, English language learning, poetic language}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font