Pregled bibliografske jedinice broj: 829608
Djeca i roditelji u igri - kvalitetno provođenje zajedničkog vremena
Djeca i roditelji u igri - kvalitetno provođenje zajedničkog vremena // Dijete, igra, stvaralaštvo / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 103-112 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 829608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Djeca i roditelji u igri - kvalitetno provođenje
zajedničkog vremena
(Children and Parents in Play-How to Spend Quality
Time with Preschool Children)
Autori
Mandarić Vukušić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete, igra, stvaralaštvo
/ Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016, 103-112
ISBN
978-953-7395-94-0
Skup
Dijete, igra, stvaralaštvo,
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.09.2015. - 25.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
igra ; kreativne radionice ; roditelj i ; uloga odgojitelja
(play ; parents ; kindergarten teacher role ; creative workshops)
Sažetak
Igru je moguće opisati kao ponašanje ili aktivnost putem koje djeca uče i razvijaju svoje kognitivne, socijalne i emocionalne kompetencije. Ona je najbolji pokazatelj prirodnog razvoja i sazrijevanja djeteta, jer se vrsta igre razlikuje ovisno o dobi djeteta. Dijete u igri pokazuje svoje jezične vještine, kreativnost, maštu, divergentno razmišljanje i sposobnost rješavanja problema. Kada je intrinzično motivirana, igra postaje najbolje sredstvo za upoznavanje djeteta, ali i stvaranje kvalitetnog odnosa s djetetom. Osim igre s vršnjacima, djeca posebno uživaju u igri sa svojim roditeljima. Ipak, danas djeca sve više vremena provode u odgojno-obrazovnim institucijama, a nakon njih svoje slobodno vrijeme provode u različitim strukturiranim i organiziranim aktivnostima koje najčešće ne uključuju aktivnosti s roditeljima. Roditelji to opravdavaju egzistencijalnim zahtjevima, ograničenim materijalnim mogućnostima ili pak, manjkom energije i vremena, zaboravljajući pri tome da za igru nisu uvijek potrebna bogata materijalna sredstva, već je često dovoljna samo bogata mašta. S obzirom na to, u radu se izdvaja važna uloga kompetentnog odgojitelja koji organiziranjem različitih kreativnih radionica može ostvariti bolju suradnju s roditeljima, ali i ponuditi roditeljima ideje na koje sve načine mogu kvalitetno provesti vrijeme sa svojom djecom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija