Pregled bibliografske jedinice broj: 829418
Komunikacija odnosa s javnošću - Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi
Komunikacija odnosa s javnošću - Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi, 2016., doktorska disertacija, Odjel za kulturologiju, Osijek
CROSBI ID: 829418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija odnosa s javnošću - Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi
(Communication of public relations profession – The impact of media relations on setting media agendas)
Autori
Lesinger, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Odjel za kulturologiju
Mjesto
Osijek
Datum
18.07
Godina
2016
Stranica
319
Mentor
Tanta, Ivan ; Pavić, Željko
Ključne riječi
Odnosi s javnošću; mediji; odnosi s medijima; medijska agenda
(Public relations; media; media relations; media agenda)
Sažetak
Iako sastavni dio odnosa s javnošću, ili kako teoretičari kažu „srž odnosa s javnošću“, odnosi s medijima specifičan su dio i najčešći sinonim za ovu profesiju. Razvojem medija, razvijali su se i odnosi s javnošću, a praktičari su se morali prilagođavati novim izazovima. Svaki je novi medij sa sobom donosio svoje specifičnosti, a praktičari za odnose s medijima prilagođavali su tehnike i alate načinima komuniciranja s određenim medijem. Struka za odnose s javnošću i danas je pred izazovima koje sa sobom donose novi mediji, jer su uvelike promijenili odnose u komunikaciji s ciljnim javnostima. Strateško planiranje i dalje ima značajnu ulogu, obzirom na konačni cilj odašiljanja poruka i kreiranja pozitivnog dojma. Mnoštvo je tehnika i alata u radu odnosa s medijima, a autore ovoga rada zanimala je njihova primjena u prenošenju poruka kroz tradicionalne medije u današnjem okruženju čime se značajno utječe na informacije koje svakodnevno konzumiramo. Metodom dubinskog intervjua pokušat ćemo utvrditi utječu li planirane aktivnosti odnosa s javnošću na dnevne medijske agende. Cilj rada je utvrditi stanje struke odnosa s javnošću danas, kao i analizirati novinarsku struku, te utvrditi međusobni utjecaj ovih dvaju profesija u kontekstu postavljanja dnevnih medijskih agendi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Odjel za kulturologiju