Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 829418

Komunikacija odnosa s javnošću - Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi


Lesinger, Gordana
Komunikacija odnosa s javnošću - Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi, 2016., doktorska disertacija, Odjel za kulturologiju, Osijek


CROSBI ID: 829418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacija odnosa s javnošću - Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi
(Communication of public relations profession – The impact of media relations on setting media agendas)

Autori
Lesinger, Gordana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Odjel za kulturologiju

Mjesto
Osijek

Datum
18.07

Godina
2016

Stranica
319

Mentor
Tanta, Ivan ; Pavić, Željko

Ključne riječi
Odnosi s javnošću; mediji; odnosi s medijima; medijska agenda
(Public relations; media; media relations; media agenda)

Sažetak
Iako sastavni dio odnosa s javnošću, ili kako teoretičari kažu „srž odnosa s javnošću“, odnosi s medijima specifičan su dio i najčešći sinonim za ovu profesiju. Razvojem medija, razvijali su se i odnosi s javnošću, a praktičari su se morali prilagođavati novim izazovima. Svaki je novi medij sa sobom donosio svoje specifičnosti, a praktičari za odnose s medijima prilagođavali su tehnike i alate načinima komuniciranja s određenim medijem. Struka za odnose s javnošću i danas je pred izazovima koje sa sobom donose novi mediji, jer su uvelike promijenili odnose u komunikaciji s ciljnim javnostima. Strateško planiranje i dalje ima značajnu ulogu, obzirom na konačni cilj odašiljanja poruka i kreiranja pozitivnog dojma. Mnoštvo je tehnika i alata u radu odnosa s medijima, a autore ovoga rada zanimala je njihova primjena u prenošenju poruka kroz tradicionalne medije u današnjem okruženju čime se značajno utječe na informacije koje svakodnevno konzumiramo. Metodom dubinskog intervjua pokušat ćemo utvrditi utječu li planirane aktivnosti odnosa s javnošću na dnevne medijske agende. Cilj rada je utvrditi stanje struke odnosa s javnošću danas, kao i analizirati novinarsku struku, te utvrditi međusobni utjecaj ovih dvaju profesija u kontekstu postavljanja dnevnih medijskih agendi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Odjel za kulturologiju

Profili:

Avatar Url Željko Pavić (mentor)

Avatar Url Gordana Lesinger (autor)

Avatar Url Ivan Tanta (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lesinger, Gordana
Komunikacija odnosa s javnošću - Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi, 2016., doktorska disertacija, Odjel za kulturologiju, Osijek
Lesinger, G. (2016) 'Komunikacija odnosa s javnošću - Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi', doktorska disertacija, Odjel za kulturologiju, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lesinger, Gordana}, year = {2016}, pages = {319}, keywords = {Odnosi s javno\v{s}\'{c}u, mediji, odnosi s medijima, medijska agenda}, title = {Komunikacija odnosa s javno\v{s}\'{c}u - Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi}, keyword = {Odnosi s javno\v{s}\'{c}u, mediji, odnosi s medijima, medijska agenda}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lesinger, Gordana}, year = {2016}, pages = {319}, keywords = {Public relations, media, media relations, media agenda}, title = {Communication of public relations profession – The impact of media relations on setting media agendas}, keyword = {Public relations, media, media relations, media agenda}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font