Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 829276

Modeli e-učenja korištenjem programa dinamične geometrije


Dijanić, Željka
Modeli e-učenja korištenjem programa dinamične geometrije // Zbornik sažetaka radova Sedmog kongresa nastavnika matematike Republike Hrvatske / Milin Šipuš, Ž. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2016. str. 46-47 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 829276 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modeli e-učenja korištenjem programa dinamične geometrije
(The models of e-learning using dynamic geometry software)

Autori
Dijanić, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Zbornik sažetaka radova Sedmog kongresa nastavnika matematike Republike Hrvatske / Milin Šipuš, Ž. - Zagreb : Hrvatsko matematičko društvo, 2016, 46-47

ISBN
978-953-6862-27-6

Skup
Sedmi kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 29.06.2016. - 01.07.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
e-učenje; GeoGebra; ishodi učenja; model učenja; objekti učenja; okolina za učenje; učenje otkrivanjem; vizualizacija
(e-learning; GeoGebra; learning outcomes; model of learning; learning objects; learning environment; discovery learning; visualization)

Sažetak
Pri dizajnu računalnog okruženja za učenje svakako valja razmotriti početno stanje procesa učenja koje se odnosi na predznanje učenika, stečene vještine, emocionalno stanje (stavove, motivaciju, emocije, ponašanja) te ga osmisliti prema željenim ishodima učenja (konceptualno i/ili proceduralno znanje). Kod e-učenja posebna se pažnja posvećuje količini kontrole, odnosno slobode učenika tijekom procesa učenja (Shute, 1992). Elliott, Sweeney i Irving (2009) razvili su konceptualni model e-učenja koji se temelji na konstruktivističkom pristupu i strategiji učenja otkrivanjem, a naglasak je na odabiru objekata učenja i aktivnostima učenika koje će dovesti do realizacije željenih ishoda. Prema tome su modelu osmišljeni e-udžbenici slobodno dostupni na GeoGebra Tube portalu, a nastali kao uređena zbirka interaktivnih apleta koja postepeno vodi učenike od motivacijskih, preko istraživačkih pa sve do apleta za uvježbavanje, primjenu i za ponavljanje (Dijanić, 2015). Ovako vođeno učenje otkrivanjem polako i sigurno učenike vodi k cilju, a količina kontrole učenika je minimalna, oni rade prateći unaprijed zadane upute. S druge strane, Buitrago (2006) predlaže model e- učenja matematike metodom rješavanja problema s naglaskom na kreativnosti, kritičkom mišljenju, pokušajima i pogreškama, suradničkom radu. GeoGebra je izuzetno pogodan alat i za ovakav model učenja. Jednostavno sučelje, intuitivno korištenje naredbi, vizualizacija i veza između grafičkog, algebarskog i tabličnog prikaza te interaktivnost promatranih objekata učenicima omogućuju eksperimentiranje na „goloj GeoGebri“, kreiranje vlastitih dinamičnih konstrukcija i evaluaciju dobivenih rezultata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Dijanić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dijanić, Željka
Modeli e-učenja korištenjem programa dinamične geometrije // Zbornik sažetaka radova Sedmog kongresa nastavnika matematike Republike Hrvatske / Milin Šipuš, Ž. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2016. str. 46-47 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Dijanić, Ž. (2016) Modeli e-učenja korištenjem programa dinamične geometrije. U: Milin Šipuš, Ž. (ur.)Zbornik sažetaka radova Sedmog kongresa nastavnika matematike Republike Hrvatske.
@article{article, author = {Dijani\'{c}, \v{Z}eljka}, editor = {Milin \v{S}ipu\v{s}, \v{Z}.}, year = {2016}, pages = {46-47}, keywords = {e-u\v{c}enje, GeoGebra, ishodi u\v{c}enja, model u\v{c}enja, objekti u\v{c}enja, okolina za u\v{c}enje, u\v{c}enje otkrivanjem, vizualizacija}, isbn = {978-953-6862-27-6}, title = {Modeli e-u\v{c}enja kori\v{s}tenjem programa dinami\v{c}ne geometrije}, keyword = {e-u\v{c}enje, GeoGebra, ishodi u\v{c}enja, model u\v{c}enja, objekti u\v{c}enja, okolina za u\v{c}enje, u\v{c}enje otkrivanjem, vizualizacija}, publisher = {Hrvatsko matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dijani\'{c}, \v{Z}eljka}, editor = {Milin \v{S}ipu\v{s}, \v{Z}.}, year = {2016}, pages = {46-47}, keywords = {e-learning, GeoGebra, learning outcomes, model of learning, learning objects, learning environment, discovery learning, visualization}, isbn = {978-953-6862-27-6}, title = {The models of e-learning using dynamic geometry software}, keyword = {e-learning, GeoGebra, learning outcomes, model of learning, learning objects, learning environment, discovery learning, visualization}, publisher = {Hrvatsko matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font