Pregled bibliografske jedinice broj: 829239
Komuniciranje prije krize
Komuniciranje prije krize // Zbornik radova 9. međunarodna znanstveno-stručna konferencija, Dani kriznog upravljanja 2016 / Nađ, Ivan (ur.).
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2016. str. 411-420 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 829239 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komuniciranje prije krize
(Communicating before crisis)
Autori
Pletikosić, Merica ; Tafra-Vlahović, Majda ; John, Romana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Zbornik radova 9. međunarodna znanstveno-stručna konferencija, Dani kriznog upravljanja 2016
/ Nađ, Ivan - Velika Gorica : Veleučilište Velika Gorica, 2016, 411-420
ISBN
978-953-7716-68-4
Skup
9. međunarodna znanstveno-stručna konferencija, Dani kriznog upravljanja 2016
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 12.04.2016. - 13.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
upravljanje krizom ; planiranje za krizu ; prostorni planovi ; komuniciranje s javnostima
(crisis management ; planning for crisis ; spatial plans ; communicating with publics)
Sažetak
Planiranje za krizu temeljem alata procjene rizika i potencijalnih kriza važan je element strateškog i operativnog djelovanja u organizacijskom okruženju u privatnom, ali i javnom i civilnom sektoru. Komuniciranje s dionicima i javnošću važan je dio procesa planiranja za krizu. Iako je od slučaja naftne platforme Brent Spar prošlo punih dvadeset godina, nerijetko se čini da organizacije još nisu sklone integrirati procese kriznog menadžmenta u ukupno organizacijsko djelovanje i planiranje te da su i dalje sklone podcijeniti ili ignorirati moguće opasnosti koji bi mogle proizaći iz pogrešnog komuniciranja s različitim dionicima i javnošću, osobito zainteresiranom. Jedan takav jest slučaj projekta Športskorekreacijskog centra s golf-igralištem na Srđu. Na primjeru Srđa pokazali su se svi toliko puta ponavljani nedostaci u donošenju dokumenata, propisa, planova, strategija itd. i nedostaci u njihovoj provedbi. Dokumenti se donose da se javnost previše ne uključuje tako da je i informiranje i uključivanje javnosti ograničeno na minimum, prisutno je stalno mijenjanje i različito tumačenje prostornih planova što zbunjuje javnost i čini se kao manipulacija s postupcima. Predstavljena je studija slučaja “Golf na Srđu” radi uspostave normativnog modela komuniciranja sa zainteresiranom javnošću kao dijela ukupnog procesa kriznog upravljanja.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić