Pregled bibliografske jedinice broj: 828851
Život u digitalnom dobu: društveni aspekti, Zbornik radova, druga međunarodna znanstveno- stručna konferencija iz marketinga i komunikacija / Living in a Digital Age: Social Aspects, Book of Proceedings, Second International Scientific and Professional Conference 'Fedor Rocco' Marketing and Communications
Život u digitalnom dobu: društveni aspekti, Zbornik radova, druga međunarodna znanstveno- stručna konferencija iz marketinga i komunikacija / Living in a Digital Age: Social Aspects, Book of Proceedings, Second International Scientific and Professional Conference 'Fedor Rocco' Marketing and Communications / Grmuša, Tanja (ur.). Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2016 (zbornik)
CROSBI ID: 828851 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Život u digitalnom dobu: društveni aspekti, Zbornik radova, druga međunarodna znanstveno- stručna konferencija iz marketinga i komunikacija / Living in a Digital Age: Social Aspects, Book of Proceedings, Second International Scientific and Professional Conference 'Fedor Rocco' Marketing and Communications
Urednik/ci
Grmuša, Tanja
Ostali urednici
Grmuša, Tanja ; Rocco, Sanja ; Šipić, Neven ; Zavišić, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, znanstvena
Izdavač
Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb
Grad
Zagreb
Godina
2016
Stranica
520
ISBN
978-953-57657-8-3
Ključne riječi
digitalno doba ; društveni aspekti ; komunikacije ; marketing ; suvremene ekonomske teme
(digital age ; social aspects ; communications ; marketing ; contemporary economic issues)
Sažetak
Knjiga sadržava 33 rada izložena u sklopu druge međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' održane 18. ožujka 2016. u hotelu International u Zagrebu u organizaciji Visoke poslovne škole Zagreb s pravom javnosti i Istanbul Aydin Sveučilišta iz Turske. Strukturu knjige čine tri velike cjeline ; marketing, komunikacije te suvremene ekonomske teme (interdisciplinarno područje). Područje marketinga obrađuje teme poput ponašanja potrošača, upravljanja markama, industrijskog marketinga i razvoja novih proizvoda, digitalnog marketinga i društvenih medija te inovacija u obrazovanju iz područja marketinga. Drugi dio knjige posvećen je modulu komunikacija u sklopu kojega su obrađene teme poput korporativne komunikacije i upravljanja imidžem, krizno komuniciranje i odnosi s javnošću, zatim informacijski menadžment i mediji, budućnost interneta i umrežavanje. Osim toga, teme radova ovoga modula obrađuju pitanja vezana uz medijsku pismenost, tradicionalnu i suvremenu komunikaciju s naglaskom na izazove i mogućnosti, kao i izazove novinarske profesije u digitalnom dobu. U sklopu posljednjeg, trećeg interdisciplinarnog modula - suvremene ekonomske teme, obrađuju se pitanja vezana uz socijalno poduzetništvo, turizam i ugostiteljstvo, elektroničko poslovanje, poduzetnički menadžment i IT, zatim organizacijska teorija i strateški menadžment te DOP i održivi razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
Napomena
Život u digitalnom dobu: društveni aspekti, Zbornik radova, druga međunarodna znanstveno- stručna konferencija iz marketinga i komunikacija / Living in a Digital Age: Social Aspects, Book of Proceedings, Second International Scientific and Professional Conference 'Fedor Rocco' Marketing and Communications objavljen je i na CD ROM-u (ISBN 978-953-57657-9-0). CIP zapis je dostupan u računalnome katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 000939640.