Pregled bibliografske jedinice broj: 828640
Medijska pismenost – preduvjet za odgovorne medije: zbornik radova s 5. regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija, ur. Viktorija Car, Lejla Turčilo, Marijana Matović. Sarajevo: Fakultet političkih nauka, 2015., 150 str.
Medijska pismenost – preduvjet za odgovorne medije: zbornik radova s 5. regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija, ur. Viktorija Car, Lejla Turčilo, Marijana Matović. Sarajevo: Fakultet političkih nauka, 2015., 150 str. // Medijska istraživanja, 22 (2016), 1; 170-172 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 828640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Medijska pismenost – preduvjet za odgovorne medije: zbornik radova s 5. regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija, ur. Viktorija Car, Lejla Turčilo, Marijana Matović. Sarajevo: Fakultet političkih nauka, 2015., 150 str.
(Media Literacy ‒ a Precondition for Responsible Media: Proceedings of the 5th Regional Scientifi c Conference “Credibility of the Media” Ed. Viktorija Car, Lejla Turčilo, Marijana Matović Sarajevo: Faculty of Political Science, 2015, 150 p.)
Autori
Grmuša, Tanja
Izvornik
Medijska istraživanja (1330-6928) 22
(2016), 1;
170-172
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
medijska pismenost ; medijske poruke ; vjerodostojnost medija ; medijska regulacija ; odgoj za medije
(media literacy ; media messages ; credibility of the media ; media regulation ; media education)
Sažetak
Zbornik Medijska pismenost - preduvjet za odgovorne medije donosi radove izložene u sklopu pete regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija, održane 2015. u Sarajevu. Zbornik je sadržajno podijeljen u četiri velike cjeline. Prvi dio, Mapiranje medijske pismenosti u BIH, Hrvatskoj i Srbiji donosi iscrpnu analizu obrazovnih sustava zemalja regije. Čitanje medijskih poruka, druga je cjelina koja problematizira pitanje konzumiranja medijskog sadržaja kod mladih, tražeći odgovor na pitanje kako mladi odabiru vijesti koje konzumiraju te što misle o profesionalnim novinarskim standardima. Nadalje, na temelju analize medijskog izvještavanja online portala pokazano je kako politički utjecaj i politički diskurs mogu utjecati medijski prikaz svakodnevnih događaja. Akteri u razvoju medijske pismenosti i njihove aktivnosti, treća je cjelina koja analizira utjecaj europskih direktiva na nacionalna regulatorna tijela s ciljem implementiranja i nadziranja provedbe koncepta medijske pismenosti u pojedinim zemljama, o čemu se još uvijek izvještava na dobrovoljnoj bazi. S druge strane, veliki doprinos odgoju za medije daju nevladine udruge koje podučavaju djecu i roditelje o medijskom sadržaju s ciljem kreiranja odgovornih konzumenata. Posljednji dio Zbornika, Medijska pismenost u praksi, donosi iskustva nastavnika hrvatskog jezika u osnovnim školama s podučavanjem o medijskoj kulturi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Sociological Abstracts
- Linguistic and Language Behavior Abstracts (LLBA)
- Social Planning/Policy & Development Abstracts (SOPODA)
- Current Index to Journals in Education (CIJE)
- Scopus