Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 828537

Petar Moss (2013) Early childhood and compulsory education: Reconceptualising the relationship


Somolanji Tokić, Ida
Petar Moss (2013) Early childhood and compulsory education: Reconceptualising the relationship // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXI (2015), 2; 225-228 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 828537 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Petar Moss (2013) Early childhood and compulsory education: Reconceptualising the relationship

Autori
Somolanji Tokić, Ida

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) LXI (2015), 2; 225-228

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
rani odgoj i obrazovanje ; polazak u osnovnu školu ; novi model prijelaza
(ECEC ; CSE ; transition ; the vision of a pedagogical meeting place)

Sažetak
Knjiga Early Childhood and Compulsory Education: Reconceptualising the relationship deveti je dio serijala Contesting Early Childhood urednika Peter Mossa i Gunile Dahlberg koji se bavi ranim i predškolskim odgojem i obrazovanjem u kontekstu suvremenih društvenih, odnosno političkih, socijalnih, ekonomskih, kulturalnih i tehnoloških promjena u svijetu.Kao problem u knjizi se postavlja odnos predškolskog i osnovnoškolskog sustava, odnosno svrhe ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njegovog odnosa s obveznim sustavom školovanja. Osnovni motiv za problematiziranje ove teme je intenzivan razvoj teorije i prakse ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja koji obuhvaća sve veći broj djece i njihovih obitelji i koji se etablirao kao iznimno važano razdoblje djetetova života u smislu razvojnog odgojno-obrazovnog potencijala. Urednik napominje kako je općeprihvaćeni stav da je svrha predškolskog sustava pripremiti dijete za osnovnu školu te takav stav osporava predlažući potpuno novi odnos i novu paradigmu. Ova knjiga skup je radova znanstvenika iz različitih zemalja (Belgija, Novi Zeland, Norveška, Švedska, Francuska, Italija, Velika Britanija i SAD) koji su dali svoj odgovor na postavljeni izazov i novu paradigmu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ida Somolanji Tokić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Somolanji Tokić, Ida
Petar Moss (2013) Early childhood and compulsory education: Reconceptualising the relationship // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXI (2015), 2; 225-228 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
Somolanji Tokić, I. (2015) Petar Moss (2013) Early childhood and compulsory education: Reconceptualising the relationship. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXI (2), 225-228.
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida}, year = {2015}, pages = {225-228}, keywords = {rani odgoj i obrazovanje, polazak u osnovnu \v{s}kolu, novi model prijelaza}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {LXI}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Petar Moss (2013) Early childhood and compulsory education: Reconceptualising the relationship}, keyword = {rani odgoj i obrazovanje, polazak u osnovnu \v{s}kolu, novi model prijelaza} }
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida}, year = {2015}, pages = {225-228}, keywords = {ECEC, CSE, transition, the vision of a pedagogical meeting place}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {LXI}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Petar Moss (2013) Early childhood and compulsory education: Reconceptualising the relationship}, keyword = {ECEC, CSE, transition, the vision of a pedagogical meeting place} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA - Modern Language Abstracts
  • EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA
  • Emerald Management Reviews database, United Kingdom
  • Ulrich Serials Analysis System, USA
  • Hrčak – Portal znanstvenih časopisa RH





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font