Pregled bibliografske jedinice broj: 828537
Petar Moss (2013) Early childhood and compulsory education: Reconceptualising the relationship
Petar Moss (2013) Early childhood and compulsory education: Reconceptualising the relationship // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXI (2015), 2; 225-228 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 828537 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Petar Moss (2013) Early childhood and compulsory education: Reconceptualising the relationship
Autori
Somolanji Tokić, Ida
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) LXI
(2015), 2;
225-228
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
rani odgoj i obrazovanje ; polazak u osnovnu školu ; novi model prijelaza
(ECEC ; CSE ; transition ; the vision of a pedagogical meeting place)
Sažetak
Knjiga Early Childhood and Compulsory Education: Reconceptualising the relationship deveti je dio serijala Contesting Early Childhood urednika Peter Mossa i Gunile Dahlberg koji se bavi ranim i predškolskim odgojem i obrazovanjem u kontekstu suvremenih društvenih, odnosno političkih, socijalnih, ekonomskih, kulturalnih i tehnoloških promjena u svijetu.Kao problem u knjizi se postavlja odnos predškolskog i osnovnoškolskog sustava, odnosno svrhe ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njegovog odnosa s obveznim sustavom školovanja. Osnovni motiv za problematiziranje ove teme je intenzivan razvoj teorije i prakse ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja koji obuhvaća sve veći broj djece i njihovih obitelji i koji se etablirao kao iznimno važano razdoblje djetetova života u smislu razvojnog odgojno-obrazovnog potencijala. Urednik napominje kako je općeprihvaćeni stav da je svrha predškolskog sustava pripremiti dijete za osnovnu školu te takav stav osporava predlažući potpuno novi odnos i novu paradigmu. Ova knjiga skup je radova znanstvenika iz različitih zemalja (Belgija, Novi Zeland, Norveška, Švedska, Francuska, Italija, Velika Britanija i SAD) koji su dali svoj odgovor na postavljeni izazov i novu paradigmu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ida Somolanji Tokić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA - Modern Language Abstracts
- EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA
- Emerald Management Reviews database, United Kingdom
- Ulrich Serials Analysis System, USA
- Hrčak – Portal znanstvenih časopisa RH