Pregled bibliografske jedinice broj: 828395
O reklamnim oglasima osječkoga Schichta za djecu i obitelj u tiskovinama između dvaju svjetskih ratova
O reklamnim oglasima osječkoga Schichta za djecu i obitelj u tiskovinama između dvaju svjetskih ratova // Dijete i jezik danas : dijete i mediji : zbornik radova = Children and language today : children and media : proceedings / Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015. str. 273-304 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 828395 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O reklamnim oglasima osječkoga Schichta za djecu i obitelj u tiskovinama između dvaju svjetskih ratova
(On advertisements for children and family of Osijek schicht in the press between the two world wars)
Autori
Smajić, Dubravka ; Kozina, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete i jezik danas : dijete i mediji : zbornik radova = Children and language today : children and media : proceedings
/ Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015, 273-304
ISBN
978-953-6965-48-9
Skup
VII. znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Dijete i jezik danas = 7th International scientific conference : Children and language today
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 15.11.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Tvornica Georga Schichta u Osijeku ; reklamni oglasi u prvoj polovici 20. st. ; reklamne kampanje za odrasle i djecu ; jezik reklame.
(Georg Schicht factory in Osijek ; advertisements in the first half of the 20th century ; advertising campaigns for adults and children ; the language of advertising.)
Sažetak
Rad se bavi reklamnim oglasima osječke tvornice Schicht za djecu i obitelj iz vremena između dvaju svjetskih ratova. Utvrđuje se podjela oglasa s obzirom na ciljanu skupinu primatelja (reklamni oglasi za žene, obitelj te reklamne kampanje za djecu) i s obzirom na osnovno ustrojstvo reklame (neilustrirani reklamni oglasi i oglasi s ilustriranim tekstom). Donosi se pregled nastanka reklame i njezin razvojni put te usporedba naših najstarijih i suvremenih reklama na jezičnoj i vizualnoj razini. Također se nastoji utvrditi funkcionalnostilska pripadnost reklame. U radu se analiziraju uočena stilska sredstva u proučavanim Schichtovim reklamama te slovopisna i pravopisna, gramatička i leksička obilježja na temelju odstupanja od suvremenoga hrvatskog standardnog jezika. Svrha je rada prikazati sadržaj reklamnih oglasa, njihovo društveno-ekonomsko, kulturološko i obrazovno značenje i ulogu u vremenu između dvaju ratova te njihov jezično-stilski sloj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Dubravka Smajić
(autor)